  • Data: 2018-12-14 18:04:14
    Temat: Re: ING a akcje Banku Slaskiego.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 14 grudnia 2018 17:44:38 UTC+1 użytkownik n napisał:

    > Ciekawe też, czy po 20 latach akcje z rachunku w biurze maklerskim nie przepadły ?

    Raczej zapytaj, ile narosło opłaty za prowadzenie rachunku maklerskiego. Hmm, może w
    regulaminie jest o tym, że w takim wypadku akcje są przymusowo sprzedawane na spłatę
    - a szukać właściciela zaczną dopiero jak sprzedadzą już wszystko?
    Ja tak wspaniale wyszedłem na pomyśle "dematerializacji" świadectw udziałowych, a
    potem ich zamiany na akcje NFI. Miałem chyba 4 takie świadectwa, przez 4 lata
    płaciłem za rachunek maklerski w pekao, gdzie leżały one, a potem akcje NFI - a jak w
    końcu te akcje sprzedałem, to z ponad 50% nich miałem okrągłe 0, bo wszystko zjadła
    prowizja, a to, co dostałem z pozostałych, to było mniej więcej tyle, ile przez te 4
    lata zapłaciłem za rachunek maklerski :(