  • Data: 2018-12-14 18:20:23
    Temat: Koszty rachunku maklerskiego w (BZ) WBK przez 20 lat
    Od: "n" <...@...e> szukaj wiadomości tego autora

    To miało być następne pytanie ;-)
    Przy wartości 6 tys. zł za 3 szt. akcji może na prowizję za 20 lat by starczyło?
    Dobre pytanie: ujawniać się, czy nie ujawniać?

    Ma ktoś rachunek maklerski w BZWBK? Czy i jaka jest stała opłata miesięczna?

    -----
    > Raczej zapytaj, ile narosło opłaty za prowadzenie rachunku maklerskiego.
    > Hmm, może w regulaminie jest o tym, że w takim wypadku akcje są przymusowo
    sprzedawane na spłatę - a szukać właściciela zaczną dopiero jak sprzedadzą już
    wszystko?
    > Ja tak wspaniale wyszedłem na pomyśle "dematerializacji" świadectw udziałowych, a
    potem ich zamiany na akcje NFI.
    > Miałem chyba 4 takie świadectwa, przez 4 lata płaciłem za rachunek maklerski w
    pekao, gdzie leżały one, a potem akcje NFI - a jak w końcu te akcje sprzedałem, to z
    ponad 50% nich miałem okrągłe 0, bo wszystko zjadła prowizja, a to, co dostałem z
    pozostałych, to było mniej więcej tyle, ile przez te 4 lata zapłaciłem za rachunek
    maklerski