  • 31. Data: 2005-03-18 13:48:58
    Temat: Re: ING OBNIZA prowizje od przelewów
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-18, Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia 2005-03-18 13:07 :

    > No właśnie, a konto jest chyba min. 4 zł. W mBanku konto jest za darmo.
    Takie patrzenie szczegółowe często nie prowadzi do wiarygodnych "ocen".
    mBank dla pewnej grupy jest OK.
    Dla pewnej mającej inne wymagania ING będzie OK.

    Ostatnio ING mocno pracuje nad swoją ofertą i przyznam, że robi się sensowna.
    Mam na razie konto za free przez 6 miesięcy używam sobie - chodzi OK.
    Pakiet SMS sprawuje się znakomicie - dokładnie tak jak we wzorcowym Inteligo.
    Często zanim wyjedzie papierek z Bankomatu już mam SMS'a.
    Aha - ma jedną przewagę - podana jest lokalizacja transakcji :)
    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 32. Data: 2005-03-18 13:59:32
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Jurczuk napisał(a):

    > Aha - ma jedną przewagę - podana jest lokalizacja transakcji :)

    W inteligo też przecież jest.

  • 33. Data: 2005-03-18 14:00:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojtek Szweicer said the following On 2005-03-18 14:48:
    > Dnia 2005-03-18 13:07 :

    > No właśnie, a konto jest chyba min. 4 zł. W mBanku konto jest za darmo.
    > w.

    Ale do posiadania OKO konto nie jest potrzebne.

    KJ

  • 34. Data: 2005-03-18 14:06:55
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Ale do posiadania OKO konto nie jest potrzebne.

    Mowa była o tym kiedy opłata za kolejne przelewy wynosi 5 PLN a kiedy 10.

  • 35. Data: 2005-03-18 16:36:32
    Od: "Tytus" <S...@...pl>

    > Konto też jest za darmo ? Bo mi się wydawało, że za 6 (lub w pewnych
    > przypadkach mniej)

    6 zł, ale nie wzrusza mnie taka miesieczna oplata,
    tym bardziej ze w zamian za to mam bankomat BSK na rogu kazdej wiekszej
    ulicy.

    Na wybor konta osobistego zazwyczaj ma jednak wplywa kilka czynnikow.
    Dla mnie ostatnie obnizki sa akurat korzystne.

    Pozdrowion!

  • 36. Data: 2005-03-18 16:55:30
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Tytus napisał:
    > 6 zł, ale nie wzrusza mnie taka miesieczna oplata,
    > tym bardziej ze w zamian za to mam bankomat BSK na rogu kazdej wiekszej
    > ulicy.

    Na Śląsku i owszem. U mnie z imi cieniutko. Gdybym musiał wybrać płatne
    konto to zdecydowałbym się na (tfu! ;-) PeKaO SA. Przelewy przez
    Internet za darmo + bankomaty PeKaO i Euronet.

    K.

  • 37. Data: 2005-03-18 19:49:32
    Temat: Re: ING wprowadza prowizje od przelewów
    Od: Kowalski <b...@a...ru>

    > Od 29 marca dokładniej roku Pańskiego 2005 - przynajmniej tak mam napisane w
    > cenniku kóry wczoraj dostałem..

    ups, to może ja nie doczytałem a pisemko juz wywaliłem
    ING ma jednak jeden WIELKI PLUS
    to jedyny bank w mojej wiosce bez kolejek, minutka i sprawa zalatwiona,
    nie to co PKO czy Kredyt Bank lub inne których z litosci nie wymienie