  • 1. Data: 2005-03-17 17:09:01
    Temat: Było: dlaczego przelewy ida tak dlugo????
    Od: "Jacek Smorzewski" <p...@b...poczta.fm>

    Witam!

    Zastanawiam sie czy na pl.biznes.banki jest grupowy FAQ?. Na wielu grupach
    jest cos takiego gdzie podstawowe i dla wielu niezaznajomionych pojecia sa
    zgrabnie wytlumaczone. W przypadku takich watkow jak ten "dlaczego przelewy
    ida tak dlugo" mozna byloby wskazac taki FAQ i niekoniecznie sie wysmiewac.

    --
    pzdr smoq

  • 2. Data: 2005-03-17 17:47:46
    Temat: Re: dlaczego przelewy ida tak dlugo????
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > mozna byloby
    > wskazac taki FAQ i niekoniecznie sie wysmiewac.

    Oczywiście masz rację. W FAQ KONIECZNIE należy również umieścić opis
    procedury uzyskiwania kart w mbanku ze szczególnym uwzględnieniem tej via
    sieć ;-)))) A poważnie to google chyba nie zostały zamknięte?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-03-17 18:10:38
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:

    > Oczywiście masz rację. W FAQ KONIECZNIE należy również umieścić opis
    > procedury uzyskiwania kart w mbanku ze szczególnym uwzględnieniem tej via
    > sieć ;-)))) A poważnie to google chyba nie zostały zamknięte?

    Nawet ja google są zamknięte, to zawsze pozostają gougoule. W tym
    przypadku szczególnie polecam: http://www.gougoule.com/blondes/

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 4. Data: 2005-03-17 18:25:49
    Temat: Re: Było: dlaczego przelewy ida tak dlugo????
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jacek Smorzewski said the following On 2005-03-17 18:09:
> [...]
    > ida tak dlugo" mozna byloby wskazac taki FAQ i niekoniecznie sie wysmiewac.

    Jest: www.faq4pbb.prv.pl tyle, że deczko nieaktualny.

    KJ

  • 5. Data: 2005-03-18 09:36:44
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...beztego.pl>

    > Oczywiście masz rację. W FAQ KONIECZNIE należy również umieścić opis
    > procedury uzyskiwania kart w mbanku ze szczególnym uwzględnieniem tej via
    > sieć ;-)))) A poważnie to google chyba nie zostały zamknięte?

    No pewnie ze nie zostaly zamkniete. Aczkolwiek informacja skondesowana w
    postaci jednej stronki - przynajmniej podstawowe pojecia i terminy bylaby
    bardzo pomocna - pewnie nie tylko mlodym uzytkownikom pl.biznes.banki.

    --
    pzdr smoq

  • 6. Data: 2005-03-20 21:50:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jest: www.faq4pbb.prv.pl tyle, że deczko nieaktualny.

    Oj, bardzo juz nieaktualny. Moze kiedys sie zdecyduje na porzadki ;). Jesli
    macie jakies propozycje pytan, ktore warto byloby umiescic to zapraszam do
    dolaczania :)
    http://faq4pbb.netforia.pl/new.php

    Pozdrawiam
    Maciej