  • 1. Data: 2003-07-27 21:11:03
    Temat: ING Maestro przedplacona - wyplata w Holandii - informacja
    Od: "kasza" <k...@2...pl.nospam>

    Wlasnie wrocilem z Holandii. Dokonalem dokladnie jednej transakcji karta
    bedac tam. Byla to wyplata w bankomacie przedtawiajacym sie jako Abn Amro
    24/07/03 kwoty 10 euro. Wszystko trwalo tak szybko jak w polsce, wrecz
    zastanawiam sie czy w ogole wyplata byla autoryzowana. Stan konta karty
    zmniejszyl sie o 47,56pln (roznica na podstawie wydruku z bankomatu bsk -
    nie mam podgladu karty przez internet).
    Generalnie - problemu zadnego z wyplata, jedynie nieco nieprzyjemny
    przelicznik - prawie 10% wiecej niz w kantorze i 6% wiecej niz kurs w bsk.
    deklarowane 3% prowizji jest najwyrazniej liczone od jakiegos blizej nie
    sprecyzowanego kursu ;(

    pozdrawiam
    kasza

  • 2. Data: 2003-07-28 05:50:30
    Od: k...@p...fm

> [...]
    > deklarowane 3% prowizji jest najwyrazniej liczone od jakiegos blizej nie

    A co się dziwisz ? Jeszcze nie widziałęm karty, która ma lepszy przelicznik niż
    kantor ! Karta jest owszem wygodna ale niestety to kosztuje

  • 3. Data: 2003-07-28 06:18:48
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "kasza" <k...@2...pl.nospam> napisał w wiadomości
> [...]
    > zastanawiam sie czy w ogole wyplata byla autoryzowana. Stan konta karty
    > zmniejszyl sie o 47,56pln (roznica na podstawie wydruku z bankomatu bsk -

    skoro każda autoryzacja idzie przez Londyn lub Wiedeń (lub inne odległe
    miasta) to dlaczego w Polsce miałoby być szybciej niż za granicą ? :))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-07-28 06:48:34
    Od: "Konik Polny" <a...@o...pl>

    Uzywales moze tej Maestro ING, ktora jest rozliczana w Euro ?

    K.P.

  • 5. Data: 2003-07-28 08:45:02
    Od: k...@p...onet.pl

    > A co się dziwisz ? Jeszcze nie widziałęm karty, która ma lepszy przelicznik
    niż
    > kantor ! Karta jest owszem wygodna ale niestety to kosztuje

    A ja taka mam, ze mam lepszy przelicznik niz w kantorze. Jest to MasterCard
    CitiBank US. Jedynie biora 1$ za wyplacenie z bankomatu innego niz Citi.
    Przelicznik zawsze jest lepszy od kantorowego. I nie chodzi to u pare groszy,
    ale w okolicach 10-30gr od wartosci 1$. Karta jest przeliczalna przez wiele
    walut.

  • 6. Data: 2003-07-28 09:17:46
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:

    > A co się dziwisz ? Jeszcze nie widziałęm karty, która ma lepszy
    > przelicznik niż kantor ! Karta jest owszem wygodna ale niestety to
    > kosztuje

    Zobacz Citi Maestro i Millennium VE.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 7. Data: 2003-07-28 14:48:15
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Konik Polny<a...@o...pl> nagryzmolił(a) w

    > Uzywales moze tej Maestro ING, ktora jest rozliczana w Euro ?
    >
    > K.P.

    A jest inna??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 8. Data: 2003-07-28 16:11:46
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za kasza<k...@2...pl.nospam> nagryzmolił(a) w

> [...]
    > przelicznik - prawie 10% wiecej niz w kantorze i 6% wiecej niz kurs w
    > bsk. deklarowane 3% prowizji jest najwyrazniej liczone od jakiegos

    Trochę drogo. Zastanawiałem się czy kupić tą kartę i używać w czasie
    wakacji jako główna karta ale teraz mam dylemat.
    Może jeszcze ktoś napisze jakie są rzeczywiste kursy z tej karty??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 9. Data: 2003-07-29 07:34:25
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    groszy,
    > ale w okolicach 10-30gr od wartosci 1$. Karta jest przeliczalna przez wiele

    dziwie sie. Jeszcze nie spotkalem banku ktory by nie zarabial na roznicach
    kursowych wiec Citi chyba nie jest lepsze. Mozesz podac jakis konkretny
    przyklad zeby zweryfikowac twoje rewelacje - z kwota, kursem i data ?

    D.

  • 10. Data: 2003-07-29 21:15:06
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

> [...]

    > autoryzowana. Stan konta karty zmniejszyl sie o 47,56pln (roznica na
    > podstawie wydruku z bankomatu bsk - nie mam podgladu karty przez

    Ten kurs jest pewny na 100%?? Da się sprawdzić w bankomacie oprócz
    samego stanu konta także liste transakcji??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański