  • 11. Data: 2003-07-30 07:47:20
    Temat: Re: ING Maestro przedplacona - wyplata w Holandii - informacja
    Od: "kasza" <k...@2...pl.nospam>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:bg6o4q$120$1@inews.gazeta.pl...

    > Ten kurs jest pewny na 100%?? Da się sprawdzić w bankomacie oprócz
    > samego stanu konta także liste transakcji??

    w bankomacie tylko stan konta.

    moge Cie jedynie zapewnic ze mam kwitki z dnia poprzedzajacego wyjazd, z
    wyplaty w holandii i z pierwszego napotkanego w polsce bankomatu. w
    miedzyczasie nie uzywalem tej karty, zreszta nie mogla by to byc transakcja
    za wieksza kwote niz 2,5pln a z zalozenia nie uzywam tej karty do zakupow.

    --
    kasza

  • 12. Data: 2003-07-30 08:46:42
    Od: "kasza" <k...@2...pl.nospam>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:bg6o4q$120$1@inews.gazeta.pl...

    > Ten kurs jest pewny na 100%??

    zadzwonilem na infolinie 0800656666 z pytaniem wg jakiego kursu rozliczana
    jest karta maestro. pani BSKlinka stwierdzila ze to jest kurs BSK z dnia
    otrzymania rozliczenia. na pytanie kiedy byl taki fajny kurs otrzymalem
    odpowiedz ze 'kurs zmienia sie 4 razy dziennie-rano moze byc 4,30,
    popoludniu 4,60...'

    --
    kasza

  • 13. Data: 2003-07-31 10:38:37
    Od: "kasza" <k...@2...pl.nospam>

    Dzis zmienilo sie saldo karty. Wyglada na to, ze przyszlo rozliczenie a
    wczesniej to byla tylko blokada (co nie zmienia faktu ze dosc sporo wyzsza
    od kursu). Nie wiem jaki wplyw na to miala moja wczorajsza wizyta w oddziale
    ;-)
    Ostatecznie: po tygodniu od wyplaty 10 euro kosztowalo mnie 45,84 co po
    odliczeniu prowizji daje kurs okolo 4,45pln/1euro.
    Tajemnica pozostaje fakt zablokowania wczesniej kwoty kilka procent wyzszej.

    --
    kasza

  • 14. Data: 2003-07-31 11:22:21
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "kasza" <k...@2...pl.nospam> napisał w wiadomości
> [...]
    > odliczeniu prowizji daje kurs okolo 4,45pln/1euro.
    > Tajemnica pozostaje fakt zablokowania wczesniej kwoty kilka procent

    5% rezerwy na whania kursow to normalna praktyka.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2003-07-31 14:00:15
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Slawek Kos<s...@p...gazeta.pl>
    nagryzmolił(a) w news:bgau5e$cs8$1@inews.gazeta.pl:

    > 5% rezerwy na whania kursow to normalna praktyka.

    Ufff. Czyli wszystko OK.
    Można z czystym sumieniem kupić sobie tą kartę??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl