  • 1. Data: 2003-07-27 15:20:04
    Temat: Karta VE ze zdjęciem...
    Od: "Marcin \"Grzybek\"" <mgibson@go_2.pl>

    Czy jest jakiś bank, który ma w swojej ofercie karty VE ze zdjęciem
    właściciela? Nie chodzi mi o kredytówki (chyba PKO BP ma takie w
    ofercie), ale o zwykłą kartę debetową...

    I jeszcze jedno: czy jest dobrym pomysłem (i czy jest to w ogóle
    dozwolone), abym na wypukłej karcie charge'owej, którą używam tylko do
    zakupów on-line umieścił w miejscu przeznaczonym na podpis coś w stylu:
    "KARTA KRADZIONA - PROSZĘ ZATRZYMAĆ!!!". Takie małe zabezpieczenie...
    ;))

    Taki duet kartowy byłby bardzo przydatny: karta VE ze zdjęciem do
    zakupów normalnych, robionych w sklepach, do wypłat z bankomatów oraz VC
    do zakupów on-line, z odpowiednim napisem zamiast podpisu...

    --
    Activate the aggression that exposes the hidden
    Denying the existence of praying to illusions

  • 2. Data: 2003-07-27 15:38:57
    Temat: Re: Karta VE ze zdjęciem...
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 27 Jul 2003 17:20:04 +0200, "Marcin \"Grzybek\""
    <mgibson@go_2.pl> wrote:

    >Czy jest jakiś bank, który ma w swojej ofercie karty VE ze zdjęciem
    >właściciela? Nie chodzi mi o kredytówki (chyba PKO BP ma takie w
    >ofercie), ale o zwykłą kartę debetową...

    O ile mi wiadomo to nie. Jedyna plaska karta wydana w Polsce ze
    zdjeciem jaka znam to oprocz KK PKO, Maestro bedace jednoczesnie
    legitymacja studencka wydawana kiedys przez PBK.

> [...]
    >zakupów on-line umieścił w miejscu przeznaczonym na podpis coś w stylu:
    >"KARTA KRADZIONA - PROSZĘ ZATRZYMAĆ!!!". Takie małe zabezpieczenie...

    Ale po co ? Skoro ta karta bylaby tylko do zakupow on-line to przeciez
    caly czas lezalaby bezpiecznie w domu. A jesli domu nie uwazasz za
    bezpieczny to mozna ja zamknac w sejfie albo wrecz zniszczyc plastik
    spisujac gdzies zaszyfrowany numer :).

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 3. Data: 2003-07-27 15:53:00
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    1...@4...com,
    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>:

    > O ile mi wiadomo to nie. Jedyna plaska karta wydana w Polsce ze
    > zdjeciem jaka znam to oprocz KK PKO, Maestro bedace jednoczesnie
    > legitymacja studencka wydawana kiedys przez PBK.

    A tej nie znasz? ;P
    http://www.kartybankowe.net/inne/mbank-ve-kk.jpg

    Tez plaska i ze zdjeciem (opcjonalnie).
    Ale tez KK, choc bez MOTOIO, zatem do sklepow dosc bezpieczna.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-07-27 16:12:05
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 27 Jul 2003 17:53:00 +0200, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    >A tej nie znasz? ;P
    >http://www.kartybankowe.net/inne/mbank-ve-kk.jpg

    Sluszna uwaga :)

    >Tez plaska i ze zdjeciem (opcjonalnie).
    >Ale tez KK, choc bez MOTOIO, zatem do sklepow dosc bezpieczna.

    Z PKO jeszcze bezpieczniesza bo valid only in Poland :).
    Ale nie popadajmy w paranoje.

  • 5. Data: 2003-07-27 19:33:57
    Od: "Marcin \"Grzybek\"" <mgibson@go_2.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:

> [...]
    > caly czas lezalaby bezpiecznie w domu. A jesli domu nie uwazasz za
    > bezpieczny to mozna ja zamknac w sejfie albo wrecz zniszczyc plastik

    Można i tak, ale jako że kupuję będąc i w pracy i w domu (głównie w
    pracy, bo mam tam szybkie łącze), więc karta przemieszcza się razem ze
    mną... Ponaddto nawet bez podpisu może służyć jako awaryjna karta do
    bankomatu...
    --
    The moon shane with a fuller red...
    And the skin stretched pale on your bones

  • 6. Data: 2003-07-27 19:35:10
    Od: "Marcin \"Grzybek\"" <mgibson@go_2.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    > Ale tez KK, choc bez MOTOIO, zatem do sklepow dosc bezpieczna.
    ^^^^^^
    sorry że zapytam... co oznacza ten skrót?

    --
    Mortified by the lack of conscience
    Our sanctity bears no relevance

  • 7. Data: 2003-07-28 06:17:29
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Marcin "Grzybek"" <mgibson@go_2.pl> napisał w wiadomości
    l.in.man...

> [...]
    > zakupów on-line umieścił w miejscu przeznaczonym na podpis coś w stylu:
    > "KARTA KRADZIONA - PROSZĘ ZATRZYMAĆ!!!". Takie małe zabezpieczenie...

    podobno jak popełnisz przestępstwo lub udowodnisz obłąkanie to zamkną cię w
    strzeżonym zakładzie - albo więzieniu albo szpitalu psychiatrycznym :))))

    myślę, że to będzoe dobre zabezpieczenie dla twojego konta o saldzie zero
    :)))))

    tylko się nie obrażaj, to takie poranne żarty

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-07-28 16:09:11
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    > ^^^^^^
    > sorry że zapytam... co oznacza ten skrót?

    Mail Order / Telephone Order / Internet Order

    pozdr Michal