  • 1. Data: 2003-07-27 22:05:05
    Temat: uwaga na Invest Bank
    Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl>

    Trzy dni przed końcem miesiąca założyłem konto Business. Okazało się, że po
    trzech dniach Invest Bank pobrał prowizję za prowadzenie konta jak za cały
    miesiąć. Nie zostałem również poinformowany o konieczności wpłacenia
    pieniędzy (potrzebnych do pobrania tej prowizji). Zostałem więc
    automatycznie skasowany w kwocie 10 zł za upomnienie, którego do dnia
    dzisiejszego nie otrzymałem a mija już trzeci miesiąc.
    Proponuję zakładać konta w Invest Banku np. 1 dnia każdego miesiąca lub
    wcale.

    Czy w innych bankach jest tak samo?
    Mirek

  • 2. Data: 2003-07-27 22:50:08
    Temat: Re: uwaga na Invest Bank
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Mirek wrote:
    > Trzy dni przed końcem miesiąca założyłem konto Business. Okazało się,
    > że po trzech dniach Invest Bank pobrał prowizję za prowadzenie konta
    > jak za cały miesiąć.
    [...]

    To wygląda na działanie automatyczne, wynikające z procedur - przy
    niekorzystnym zbiegu okoliczności.
    Napisz do nich reklamację. Jeśli zareagują w sposób Tobie odpowiadający,
    to możesz od tej pory być o nich dobrego zdania.

    > Czy w innych bankach jest tak samo?

    Różnie to bywa :)

    --
    ukłony - skowi