  • 1. Data: 2008-03-05 22:00:28
    Temat: ING Direct z Lwem - tylko z kartą?
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Mam ci ja sobie rachunek OKO w ING i kilka dni temu dostałem list
    zachęcający do założenia sobie przez dostępowy panel internetowy do kont
    ING OnLine tego darmowego konta ING Direct. Sęk w tym, że w formularzu
    po wybraniu nazwy rachunku obowiązkowo muszę wybrać kartę a rachunek nie
    jest bezpłatny (znaczy pobierane są opłaty za jego prowadzenie), gdy się
    nie wykona w miesiącu operacji kartą na 100 zł. Da się w ogóle założyć
    ten rachunek bez karty (obojętnie czy telefonicznie czy też przez wizytę
    w oddziale)?

    K.

  • 2. Data: 2008-03-05 22:09:46
    Temat: Re: ING Direct z Lwem - tylko z kartą?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Mar, 23:00, Krystek <s...@k...eu.org> wrote:
    > . Da się w ogóle założyć
    > ten rachunek bez karty (obojętnie czy telefonicznie czy też przez wizytę
    > w oddziale)?

    Podobno mozna zrezygnowac z karty juz po zalozeniu konta.

  • 3. Data: 2008-03-05 23:09:46
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Podobno mozna zrezygnowac z karty juz po zalozeniu konta.

    dokładnie tak

  • 4. Data: 2008-03-06 05:28:03
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    hah, ja zakładałem to konto w poniedziałek, bo mają przelewy SEPA za 5 zł,
    ale Pani miła zresztą zmusiła mnie do założenia karty, powiedziała że karta
    jest przymusowa, jeżeli przez jakiś czas nie bede z niej korzystał i
    rzeczywiście mi sie nie przyda to może ją skasuje. Jednak do założenia konta
    musi być karta założona.
    Co do opłat, za konto jest 0 zł, opłata jest 2 zł, wtedy gdy nie dokona sie
    operacji kartą na min. 150 zł.
    Ja sie zastanawiam natomiast nad tym czy korzystanie z wpłatomatu jest
    operacją czy nie, bo do tego ta karta akurat by mi się przydała... wpłacam
    gotówke, przelewam z domu, dla mnie to byłoby super rozwiązanie, w tej
    chwili i tak gdzies wpłacić muszę, wpłacam w PKO na Inteligo, potem
    przelewam za 1 zeta do ING... chyba zostawie sobie tą kartę... dopłace 1 zł,
    a oszczedzę niemało czasu na stanie w kolejce w PKO, no zobaczymy...
    tylko czy to ma być operacja czy transakcja, hmm...

  • 5. Data: 2008-03-06 07:51:12
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 6 Mar, 06:28, "Zephyr" <z...@T...com> wrote:
> [...]
    > a oszczedzę niemało czasu na stanie w kolejce w PKO, no zobaczymy...
    > tylko czy to ma być operacja czy transakcja, hmm...

    Założyłem konto direct przez internet w pierwszych dniach
    funkcjonowania tego rachunku. Karty debetowej nie mam fizycznie ani
    nie jest prezentowana w systemie.

  • 6. Data: 2008-03-06 14:41:16
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Założyłem konto direct przez internet w pierwszych dniach
    funkcjonowania tego rachunku. Karty debetowej nie mam fizycznie ani nie jest
    prezentowana w systemie.

    Mi w Oddziale W-wa Nowowiejska facet powiedział, że do Directa karta jest
    obowiązkowa. Ale co to znaczy obowiązkowa nie będę interpretował.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 7. Data: 2008-03-06 20:00:20
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Grzegorz Niedzwiecki pisze:

    > Mi w Oddziale W-wa Nowowiejska facet powiedział, że do Directa karta
    > jest obowiązkowa. Ale co to znaczy obowiązkowa nie będę interpretował.

    No właśnie tego się obawiałem, że jak zrezygnuję z karty (zastrzegę ją i
    poproszę o niewznawianie) to i tak będą ją przysyłali kasując opłaty.

    K.

  • 8. Data: 2008-03-08 17:06:28
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Podobno mozna zrezygnowac z karty juz po zalozeniu konta.

    Właśnie zakładam sobie directa i nie potrzebuje karty.
    W umowie jest napisane w części "Umowa o kartę debetową" w punkcie 22:
    "posiadacz rachunku ma prawo do odstąpienia od Umowy o kartę w zakresie
    danej karty w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania
    pierwszej karty dla danego Użytkownika karty, o ile Użytkownik karty nie
    dokonał żadnej operacji przy użyciu tej karty...."

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 9. Data: 2008-03-08 22:35:07
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Mentos pisze:

> [...]
    > pierwszej karty dla danego Użytkownika karty, o ile Użytkownik karty nie
    > dokonał żadnej operacji przy użyciu tej karty...."

    Czyli facet w oddziale naściemniał Grzegorzowi N., że karta jest
    obowiązkowa i nie da się bez niej obejść przy tym rachunku. W tygodniu
    chyba się wybiorę do ING i załatwię co trzeba.

    K.

  • 10. Data: 2008-04-27 18:45:12
    Od: "sygnet" <s...@o...pl>

    Karta obowiązkowa do rachunku,
    nawet jeśli zwrócisz kartę którą otrzymasz pocztą, (zawsze jest wysyłana,
    oddzielnie PIN do niej) bedziesz miał naliczaną opłatę za prowadzenie konta
    2 PLN miesięcznie.
    Aby konto było całkiem free należy korzystać z karty do konta i dokonać w
    miesiącu minimu na 100 PLN płatności.

    Nic nie ma za free ;)
    W Nordea jest free konto jeśli sa min. wpływy co miesiąc na min, 1500 PLN -
    zawsze jest haczyk.

    M.S