  • 11. Data: 2008-04-27 20:23:45
    Temat: Re: ING Direct z Lwem - tylko z kartą?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Karta obowiązkowa do rachunku,
    > nawet jeśli zwrócisz kartę którą otrzymasz pocztą, (zawsze jest wysyłana,
    > oddzielnie PIN do niej) bedziesz miał naliczaną opłatę za prowadzenie
    > konta 2 PLN miesięcznie.
    > Aby konto było całkiem free należy korzystać z karty do konta i dokonać w
    > miesiącu minimu na 100 PLN płatności.

    mam konto w ING, a otrzymaną kartę zastrzeglem i bank nie nalicza mi tych 2
    zł miesięcznie...
    czyli jednak sie da ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2008-04-27 21:43:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > mam konto w ING, a otrzymaną kartę zastrzeglem i bank nie nalicza mi tych 2 zł
    > miesięcznie...
    > czyli jednak sie da ;-)

    potwierdzam, mam tak samo

    czy da się podobnie, bez opłat miesięcznych z dostępem przez internet:
    bzwbk, toyota, pocztowy, bph, pekao, citi, deutsche, dominet,
    getin, kredyt, multi, nordea, raiffeisen, volkswagen

  • 13. Data: 2008-04-27 21:58:09
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > czy da się podobnie, bez opłat miesięcznych z dostępem przez internet:
    > bzwbk, toyota, pocztowy, bph, pekao, citi, deutsche, dominet,
    > getin, kredyt, multi, nordea, raiffeisen, volkswagen

    bzwbk i toyota rowniez sie da = mam i nie place
    citi - wyrabiam obrot i tez jest gratis

    w multi jeszcze sie nie da, ale wyglada na to, ze juz niedlugo dzieki
    obrotom na rachunku bedzie to mozliwe ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2008-04-27 22:10:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > bzwbk i toyota rowniez sie da = mam i nie place

    toyota wygląda że można by jak w ing zastrzec i poprosić o nie wysyłanie
    albo poprostu założyć tylko konto oszczędnościowe do którego karty nie ma

    tylko jak ci się udało z bzwbk,
    jaki rodzaj konta wybrałeś i wogóle jak to zrealizowałeś?
    bo właśnie bzwbk najbardziej mnie interesuje