    From: c...@a...com (Sławomir Białek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING BSK rachunek firmowy - nowe oplaty
    Date: 6 Feb 2002 01:59:38 GMT

    In article <3...@n...vogel.pl>, Jaroslaw Lech wrote:
    > to pewnie nieuniknione, ale mnie glownie przerazilo to 70 PLN + 0,5%
    > prowizji od przelewu.

    to są stare rachunki i to nie jest 70 pln + 0.5%, tylko 0.5%
    z oplatą minimalną 70 zl, jakbyś miał za małe obroty.
    można zmienić na innych rodzaj, w którym nie ma % od obrotów.

    teraz takich z % od obrotów nie zakładają już (a chcialem,
    czasem lepiej wychodzi niż za każdy przelew płacić),
    do wyboru 70 zł + 2.20 za przelew albo 100 zł + ... i tutaj
    nie mam pewności, aktualnie jest 1.5 za przelew.

    a najgorsze jest to, że biorą po 100-200 zł/miesiąć za prowadzenie rachunku
    i każą stać w tej samej kolejce (a bywają długie) w której stoją
    ludzie płacący 3 zł/miesiąc. chyba, że ktoś rozwiązał ten problem jakoś?

    ps. konto zysk to inna historia, na tym się nie znam, bo to nie dla
    sp. zoo.
    --c