  • 1. Data: 2002-07-17 21:46:28
    Temat: Re: ING BSK - na jakiej podstawie??
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "lolas" <l...@t...pl> wrote in message
    news:ah62g1$5pg$1@news.supermedia.pl...
    > rachunku" dane mojej żony, która nie jest współposiadaczem rachunku (i
    nigdy
    > nie będzie ;-)).
    > Poinformowałem o tym panią w okienku na co ona stwierdziła, że i tak
    _muszę_
    > to tam wpisać. Zapytałem więc na jakiej podstawie i w jakim celu? Pani nie

    a masz intercyze z zona podpisana?

  • 2. Data: 2002-07-18 06:53:21
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "lolas" <l...@t...pl> wrote ...

    > Mam.

    Wow! Podziwiam i gratuluje.

    > Ale nie w tym rzecz. Rzecz w tym, że powinna być rubryka na "Dane
    > współmałżonka" a nie wyłącznie rubryka na dane "Współposiadacz rachunku".

    prawda, powinni pole typu "jest intercyza" w formularzu zrobic i juz problem
    z glowy.

  • 3. Data: 2002-07-18 09:39:55
    Temat: ING BSK - na jakiej podstawie??
    Od: "lolas" <l...@t...pl>

    Witam,

    Otworzyłem w tym miesiącu w ING BSK konto Prestiż.
    Przy wypełnianiu wniosku o MC Gold oraz o linię kredytową w rachunku pani w
    okienku poprosiła o wpisanie we wnioskach w miejscu "Dane współposiadacza
[...]
    potrafiła mi odpowiedzieć... Coś tam prebąkiwała o przepisach i regulaminach
    ale na prośbę o wskazanie mi takiego przepisu lub punktu w regulaminie
    straciła całą ochotę do rozmowy.
    Przy okazji wypełniania obu wniosków zostałem również poproszony o opinie z
    banków w których posiadam karty kredytowe. Na moje pytanie na jakiej
    podstawie mam takie dokumenty przedstawić pani powiedziała, że taka jest
    procedura i przepisy banku. Poprosiłem o te przepisy - oczywiście nie może
    mi ich pokazać.
    Zastanawiam się ile jeszcze kłód pod nogi może ING BSK rzucać swoim
    klientom, bo mi już żadnej nie rzuci. A ja chciałem do nich przenieść się z
    całym dobrodziejstwem inwentarza... Brrr...
    Adieu ING BSK!!
    Czy ktoś z was ma podobne doświadczenia z tym bankiem?

    Lolas

  • 4. Data: 2002-07-18 09:45:53
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lolas" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > całym dobrodziejstwem inwentarza... Brrr...
    > Adieu ING BSK!!
    > Czy ktoś z was ma podobne doświadczenia z tym bankiem?

    trzeba bylo olac te placowke ze slaba obsluga i isc do innej. Widac trafiles
    na wyjatkowo slaba pracownice..

    D.

  • 5. Data: 2002-07-18 09:54:11
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Użytkownik "Mscislaw" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > a masz intercyze z zona podpisana?

    Kolega racje ma - jak nie masz rozdzielności majątkowej to czy ta żonka ma
    dostęp do konta czy jej nigdy w życiu nie zdradzisz że takowe posiadasz - to
    ponosi materialna odpowiedzialność za Twoje czyny :-((( Biedne te żonki ....
    I byc może bank ma taki regulamin że np. przydzielając Ci debet bada zarówno
    wypłacalnośc Twoja jak i małżonki.

    [OT] Mścisław ... troszkę niedzisiejszy jesteś :-)

  • 6. Data: 2002-07-18 09:55:54
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Biedne te żonki ....

    A mężowie to nie? :-)

    Jacek

  • 7. Data: 2002-07-18 10:09:30
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    > A mężowie to nie? :-)

    Nie :-)))

  • 8. Data: 2002-07-18 10:13:09
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Nie :-)))

    Seksistka, feministka i możliwe, że cyklistka :-(

    Jacek

  • 9. Data: 2002-07-18 12:39:09
    Od: "lolas" <l...@t...pl>

> [...]

    Ale nie w tym rzecz. Rzecz w tym, że powinna być rubryka na "Dane
    współmałżonka" a nie wyłącznie rubryka na dane "Współposiadacz rachunku".

    lolas

  • 10. Data: 2002-07-18 12:41:29
    Od: "lolas" <l...@t...pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ponosi materialna odpowiedzialność za Twoje czyny :-((( Biedne te żonki
    > I byc może bank ma taki regulamin że np. przydzielając Ci debet bada

    A co to za regulamin, którego nie mogę przeczytać? Poza tym dochody małżonki
    to sobie może brać pod uwagę jeżeli nie ma rozdzielności majątkowej, a
    jeżeli jest to nic im do tego.

    lolas