  • 11. Data: 2002-07-18 12:51:07
    Temat: Re: ING BSK - na jakiej podstawie??
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Użytkownik "lolas" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ah6d4h$636$1@news.supermedia.pl...

    > A co to za regulamin, którego nie mogę przeczytać? Poza tym dochody
    małżonki
    > to sobie może brać pod uwagę jeżeli nie ma rozdzielności majątkowej, a
    > jeżeli jest to nic im do tego.

    Co do regulaminu - popieram - powinien być Ci udostępniony bezwarunkowo. A
    co do intercyzy - sorry, wróżką to ja nie jestem - nie napisałeś że masz
    rozdzielność majątkową.

  • 12. Data: 2002-07-18 12:56:55
    Od: "lolas" <l...@t...pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > trzeba bylo olac te placowke ze slaba obsluga i isc do innej. Widac
    trafiles
    > na wyjatkowo slaba pracownice..

    Widzisz, problem polega na tym, że ING BSK ma placowki w Warszawie akurat w
    takich miejscach, ze nie jest mi po drodze do żadnej z nich... Nie chce mi
    sie tracic całego dnia/tygodnia na poszukiwaniu tej najlepszej. Wszystkie
    powinny być najwyższej jakości.

    lolas

  • 13. Data: 2002-07-18 16:54:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > A mężowie to nie? :-)

    A ktora by chciala za biednego wyjsc? ;)

    Maciej