  • 1. Data: 2002-07-17 19:12:46
    Temat: Jak najtaniej przyjąć przelew z zagranicy?
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    który bank oferuje najmniejsze prowizje za przyjęcie przelewu w EUR z
    zagranicy?

    Czy jest różnica, gdy konto odbiorcy jest w walucie czy w PLN (automatyczne
    przewalutowanie).

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2002-07-18 09:36:38
    Temat: Re: Jak najtaniej przyjąć przelew z zagranicy?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > który bank oferuje najmniejsze prowizje za przyjęcie przelewu w EUR z
    > zagranicy?

    To zalezy kto bedzie pokrywal koszty - jesli ten co wysyl;a to nic nie
    zaplacisz :)

  • 3. Data: 2002-07-18 10:04:15
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > To zalezy kto bedzie pokrywal koszty - jesli ten co wysyl;a to nic nie
    > zaplacisz :)

    Uściślam: ja będę pokrywał koszty (bo inaczej pytanie nie mam sensu).