  • 1. Data: 2002-11-07 16:08:46
    Temat: ING BANK SLĄSKI
    Od: "maryś" <c...@A...skrzynka.pl>

    Jakas tam rada uchwaliła ze archiwum dokonanych transakcji bedzie dostepne
    AŻ przez 3 słownie trzy miesiace(chyba nie maja już na nowy twardy dysk)

  • 2. Data: 2002-11-08 07:14:34
    Temat: Re: ING BANK SLĄSKI
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Nov 2002 17:08:46 +0100,
    osoba podpisana: maryś <c...@A...skrzynka.pl>
    napisała:
    > Jakas tam rada uchwaliła ze archiwum dokonanych transakcji bedzie dostepne
    > AŻ przez 3 słownie trzy miesiace(chyba nie maja już na nowy twardy dysk)

    To przecież od dawna wiadomo.
    KJ

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 3. Data: 2002-11-08 07:33:36
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    W wiadomości news:slrnasmp2q.lsp.kjonca@kjonca.kjonca.bogus,
    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> napisał(a):
    > To przecież od dawna wiadomo.

    I tak jest w wielu bankach, niestety :/

    Przemek

    --
    Pomyliłeś mnie chyba z panią Dunin. Ja rozmawiam, bo lubię rozmawiać.
    Nie płacą mi za sensację. (c) zula

  • 4. Data: 2002-11-08 10:03:04
    Od: "maryś" <c...@A...skrzynka.pl>

    Użytkownik "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > W wiadomości news:slrnasmp2q.lsp.kjonca@kjonca.kjonca.bogus,
    >
    > I tak jest w wielu bankach, niestety :/

    Zaraz zaraz to pierwszy bank który znam z tego numeru (ew podajcie inne) a
    pozatym prawo bankowe
    mówi o 1 roku.Tyle że tu moga pływac ze w banku jest za opłatą a przez www
    nie musi.
    Kiedys urzywałem płatnosci przez WWW moje rachunki.pl to tam po roku znikała
    historia ale była mozliwosc wykupienia chistorii na CD-romie za 50pln

  • 5. Data: 2002-11-08 10:43:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    maryś wrote:
    [...]

    > Zaraz zaraz to pierwszy bank który znam z tego numeru (ew podajcie inne) a
    > pozatym prawo bankowe
    > mówi o 1 roku.
    Możesz podać mi przepis mówiący o 1 roku ?
    [..]
    Jeśli chodzi o inne banki.
    BZWBK, lukas (999 dni - niech ktoś wpissze więcej ;-) ), inteligo,....
    [...]
    KJ

  • 6. Data: 2002-11-08 11:06:16
    Od: "maryś" <c...@A...skrzynka.pl>

    > Możesz podać mi przepis mówiący o 1 roku ?

    > Nie nie jestem przygotowany ale koles walczył z bankiem przes arbitra
    bankowego i twierdzi ze taki okres był wymieniany.

  • 7. Data: 2002-11-08 14:11:54
    Od: "Maciej Wilk" <m...@p...onet.pl>

    >Jakas tam rada uchwaliła ze archiwum dokonanych transakcji bedzie dostepne
    >AŻ przez 3 słownie trzy miesiace(chyba nie maja już na nowy twardy dysk)

    To wiadomo od dawna. Nie wiem czy wiesz ale historia obejmuje 120 dni wstecz,
    więc całe 4 miesiące.
    Pozdrawiam,
    Maciek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2002-11-08 17:50:12
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Jeśli chodzi o inne banki.
    > BZWBK,

    3 miesiace tylko... (w praktyce ok 4 miesiecy ale to nadal maaalo)

    > lukas (999 dni - niech ktoś wpissze więcej ;-)

    mozna wiecej podajac nie "ostatnie n dni' tylko do xx.xx.xx do...

    ), inteligo,....

    No... tu rowne 3 miechy ale za to mozna sobie wygodnie archiwizowac
    wyciagi w html - imho rewelacyjny pomysl!

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2002-11-08 17:58:13
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqgtjl$dbi$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:

    > inteligo,....
    >
    > No... tu rowne 3 miechy ale za to mozna sobie wygodnie archiwizowac
    > wyciagi w html - imho rewelacyjny pomysl!

    Rewelacyjny? Nie przesadzasz z zachwytem nad tym?
    Nie tyle "można" ile "trzeba" archiwizować (z backupami!).

    Byłoby fajnie, gdyby było "można" archiwizować, tj. gdyby niezależnie od
    wyciągów była historia za sensowny okres wstecz.

  • 10. Data: 2002-11-08 17:59:35
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > ), inteligo,....
    > No... tu rowne 3 miechy ale za to mozna sobie wygodnie archiwizowac
    > wyciagi w html - imho rewelacyjny pomysl!

    jak sie nie ma co sie chce - to sie chwali to co daja
    :-)
    ja tam wole wglad w historie w dowolnym momecie i za dowolny okres