  • 1. Data: 2002-11-07 15:13:17
    Temat: jaki_bank?
    Od: "johnn" <j...@w...pl>

    witam,
    czy moze mi ktos powiedziec w jakim banku najkorzystniej jest zalozyc konto.
    Chodz mi tylko o mozliwosc uzyskania karty kredytowej do polacenia w
    intenecie, no i oczywiscie zeby bylo w miare tanie w utrzymaniu. Kiedys
    mipolecano <mBank>, ale wtej kwili nie wiem jak to u nich tam teraz jest.
    Prosze o odp. na j...@w...pl , z gory dziekuje
    Pozdrawiam, marek.

  • 2. Data: 2002-11-07 17:12:15
    Temat: Re: jaki_bank?
    Od: Student <s...@w...ae.krakow.pl>

    Witam,
    moim zdaniem najlepszy jest wlasnie mBank (sam tam mam konto). Nic nie placisz
    za prowadzenie a za 25 zl dostajesz ekarte, za pomocš ktorej mozesz kupowac
    tylko za pomoca internetu. Krotki opis jak to dziala:
    otwierasz konto tzw. ekonto, gdzie np. masz 5 000 zl. Wybierasz sie na zakupy
    internetowe - przelewasz na ekarte np 500 zl (przelew jest wykonany w czasie
    rzeczywistym) i robisz zakupki. Zaletš ekarty jest to, ze jezeli przelales na
    niš 500 zl to w przypadku gdy haker przejmie numery karty to tylko tyle
    stracisz. Do tej kwoty zrobisz tez zakupy.
    odsylam di info mbanku www.mbank.com.pl
    Pozdrawiam

    Wiadomość napisana przez: johnn:

  • 3. Data: 2002-11-07 17:13:01
    Temat: Re: mbank
    Od: Student <s...@w...ae.krakow.pl>

    Witam,

  • 4. Data: 2002-11-07 17:13:25
    Od: Student <s...@w...ae.krakow.pl>

    Witam,

  • 5. Data: 2002-11-07 17:14:36
    Od: Student <s...@w...ae.krakow.pl>

    mbank poniewaz : bez oplat i mozesz dostac ekarte tylko do transakcji w
    internecie (www.mbank.com.pl)

  • 6. Data: 2002-11-07 21:23:04
    Od: "Dudi" <ekonomia1@no_SPAM.o2.pl>

    "Student" <s...@w...ae.krakow.pl> wrote in message
    > Witam,
    > moim zdaniem najlepszy jest wlasnie mBank (sam tam mam konto). Nic nie
    placisz
    > za prowadzenie a za 25 zl dostajesz ekarte, za pomocą ktorej mozesz
    kupowac
    > tylko za pomoca internetu.

    Witam!

    Z moich doświadczeń wynika , że ekarta to jedno wielkie badziewie. Może i w
    polskich sklepach działa , ale spróbuj coś kupic w USA :(

    Pzdr

    Dudi