eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINFOLINIA Millenium 0801-331-331 ZŁODZIEJE › Re: INFOLINIA Millenium 0801-331-331 ZŁODZIEJE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INFOLINIA Millenium 0801-331-331 ZŁODZIEJE
    Date: Wed, 19 Sep 2007 16:01:23 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <fcra3d$9f4$1@news.onet.pl>
    References: <fcr8i9$r0e$1@atlantis.news.tpi.pl> <s...@a...kjonca>
    <fcr9k1$2ap$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dpj119.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1190210477 9700 83.24.143.119 (19 Sep 2007 14:01:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Sep 2007 14:01:17 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <fcr9k1$2ap$1@atlantis.news.tpi.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:426003
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał R. pisze:
    > no właśnie czy bank na tym cokolwiek zarabia? Uważam że tak?
    >
    > No bo niby dlaczego inn einfolinie są tańsze albo nawet bezpłatne.
    >
    > Otóż Millenium jako jedyny bank nie podaje ceny połączenia do swojej
    > infolinii 0801-331-331
    >
    > A inne banki to robią.
    >
    > Dowiedziałem się że o cenie połączenia na numer 0-801 decyduje kolejna cyfra
    > a więc sa infolinie w których po 801 jest 1, 2 ,3 ,4 ...
    >
    > i to są różne ceny
    >
    > ale bank na pewno ma w tym, swój interes


    Bank na pewno na tym nie zarabia, to nie są linie 0-700, aby bank
    otrzymywał pieniądze za odebrane minuty.

    Faktem jest natomiast, że odpowiedni wybór numeru telefonu może
    przynieść oszczędności. Najwięcej kosztowałaby bank infolinia bezpłatna
    0-800. Podobnie infolinia, w której klient płaciłby tylko impuls za
    połączenie. Trochę tańsza pewnie jest infolinia z impulsem co 3 minuty,
    a najtańsza z impulsem co minutę (to uproszczenie, nie wszystkie taryfy
    rozliczają się impulsowo).

    Natomiast trudno żeby bank podawał dokładny koszt połączenia, skoro
    jest on różny w zależności od taryfy i operatora. Choć być może - nie
    pamiętam - ma obowiązek podawania takiego kosztu dla jakiejś
    standardowej taryfy.

    Poszukaj numeru telefonu do banku w formacie kierunkowy-stacjonarny.
    Zapłacisz wtedy tak za normalne połączenie, niekiedy nawet za darmo, w
    zależności od planu taryfowego.


    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekukcji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1