  • Data: 2007-09-19 16:59:58
    Temat: Re: INFOLINIA Millenium 0801-331-331 ZŁODZIEJE
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Wrz, 16:57, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Ojej, no niech będzie: mniej traci. Pewnie w odpowiedniej opcji (np. impuls
    > co minutę) nie traci w ogóle.

    No niestety - mi oplaca sie dzwonic na infolinie wylacznie tel
    komorkowego, w ramach pakietow bezplatnych minut.

    Tel stacjonarny mam na pakiecie socjalnym (jak wiele osob) - impulsy 3-
    minutowe jako jednostka taryfowa, kilka za darmo w ramach pakietu,
    potem 70 groszy za impuls 3-minutowy.

    Infolinie sciagaja na minute polaczenia 1 impuls (czyli kradna dwie
    minuty) blyskawicznie wysysajac darmowe impulsy a potem kasujac 70 gr
    za minute polaczenia.