  • Data: 2012-02-16 22:46:51
    Temat: Re: IKE
    Od: eisenberg <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lut, 23:24, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > W dniu 2012-02-15 23:22, RobertS pisze:

    > co więcej, który bank zagwarantuje oprocentowanie na KO na okres 5/10
    > lat? wszędzie oprocentowanie jest zmienne...

    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kont
    a_oszczednosciowe/konto_oszczednosciowo_emerytalne

    Formuła mi się nie podoba - wolałbym zamiast stałej stopy % np.
    średnią stopę inflacji za poprzednie półrocze * wskaźnik 105%. Albo
    średnią rentowność 3-miesięcznych bonów skarbowych * 110% - tak
    obliczano rentowność pierwszych obligacji trzyletnich z 1992r.