  • 1. Data: 2010-04-11 14:55:26
    Temat: Re: II Wielka Emigracja zwija sztandary
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Dzis nie ma juz Ryszarda Kaczorowskiego. Zabil go nie Moskal strzalem
    > w tyl glowy w Katyniu ale zlosliwy karzelek z Polski. Osobnik co
    > widzac, ze wladza wymyka sie mu z rak byl gotow pojsc na wszystko aby
    > tylko odzyskac miejsce w rankingu popularnosci politykierstwa.
    > Zal, zal mam w sercu wielki. Pojade chyba rano do Boboli aby tam
    > szukac ukojenia. Nadeszly nowe czasy i czas nam juz zwijac sztandary.

    Czytam sobie takie posty i ręce mi opadają. Nie wiem, skąd u ciebie tyle
    nienawiści.

    J.

  • 2. Data: 2010-04-11 19:06:11
    Od: fatso <f...@n...com>

    Joachim wrote:

    > Czytam sobie takie posty i re;ce mi opadaja;. Nie wiem, ska;d u ciebie
    > tyle nienawis'ci.
    >
    > J.

    http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/europe/a
    rticle7094557.ece

    Chris Robak wrote:
    Poles have a tendency to obfuscate things. This president has been a
    thorn in the flesh of his Government for years and no foreign leaders
    wanted to associate with him b/o his intransigence and pig headedness.
    That is the reason his PM, Mr Donald Tusk, preferred to hold seperate
    meeting with Putin at the Katyn Memorial cemetary. Mr Kaczynski has been
    kept in a very low esteem by natives of Poland, witness the abysmal
    standing in the polls. He stood no chance of re-election later this year.
    And here, perhaps, lies the reason for his reckless escapade to Russia
    last Saturday and his demand that the pilot tries and lands at any cost.
    This cost to Poland has been great, indeed. Too great, I would say, for
    much too many good people have perished for the sake of glory of a one
    little man.

    przynajmniej nie mozesz sie skarzyc ze jestem dwulicowy.

    fatso

  • 3. Data: 2010-04-11 22:20:13
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    fatso pisze:

> [...]
    > little man.
    >
    > przynajmniej nie mozesz sie skarzyc ze jestem dwulicowy.

    Myślę, że sam nie wierzysz w to co napisałeś (i dobrze o tym wiesz).

    Zatrudnij się u Michnika - korzenie macie te same, bzdury piszecie
    podobne, więc praca dla ciebie idealna.

  • 4. Data: 2010-04-12 02:40:51
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

    > Zatrudnij się u Michnika - korzenie macie te same, bzdury piszecie
    > podobne, więc praca dla ciebie idealna.

    Masz dowody na to, że nie jest zatrudniony?

    kc

  • 5. Data: 2010-04-12 03:29:30
    Od: fatso <f...@n...com>

    Joachim wrote:
    > .Myślę, że sam nie wierzysz w to co napisałeś (i dobrze o tym wiesz).
    >
    > Zatrudnij się u Michnika - korzenie macie te same, bzdury piszecie
    > podobne, więc praca dla ciebie idealna.

    Z daleka sie widzi lepiej niz z bliska, przyjacielu.
    Sprecyzuj Joachimie, gdzie ja pisze bzdury bo tak napierdalac sie
    klonicami to ja potrafie lepiej od ciebie.
    Czyzbys nie slyszal o wypadku 3 lata temu, gdy Pan Prezydent usilowal
    wymusic na pilocie ladowanie
    w Tbilisi, w skrajnie niebezpiecznych warunkach? A moze obrazam pamiec
    Pana Prezydenta przypominajac,
    ze byl paranoikiem a wyborcy nie brali sie jakos do wybrania go na druga
    kadencje? No, zaszczekaj mi tu pieknie.

    fatso

  • 6. Data: 2010-04-12 03:30:02
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:

    > Masz dowody na to, że nie jest zatrudniony?
    >
    > kc

    Ja robie dla Mossadu a nie dla jakiejs tam podlej Zydety.

  • 7. Data: 2010-04-12 05:12:47
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "fatso"

    Zrównałeś się z hienami.

  • 8. Data: 2010-04-12 06:22:09
    Od: fatso <f...@n...com>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "fatso"
    >
    > Zrównałeś się z hienami.
    z toba? nie sadze.

  • 9. Data: 2010-04-12 09:32:19
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > Pana Prezydenta przypominajac,
    > ze byl paranoikiem a wyborcy nie brali sie jakos do wybrania go na druga

    fatso, zrób coś dla nas i zamknij się na te kilka dni... nie wypada nam
    przejechac się po tobie jak po burej suce... Pan Prezydent zginał w służbie
    naszego Kraju, jednym podobało się że to robił, innym nie, ale to dzisiaj nie
    ma znaczenia, oddał życie nie w czasie urlopu na nartach, tylko w czasie
    pełnienia służby Krajowi i za to ma nasz wielki szacunek... i wiesz co mi się u
    ciebie nie podba?... masz takie obrzydliwe nawyki emigracyjne, łasisz się tam
    gdzie ci nasypią coś do miski... źle byś się u nas czuł, my się czymś takim
    brzydzimy... przypominam ci, że głosowałeś na Pana Prezydenta i prowadziłeś
    gorliwą agitację na grupie... oczywiście mogłeś się rozczarowac i zmienic
    poglądy, ale to że zrobiłeś woltę i teraz po Nim jeździsz to już jest mało
    fajne...

  • 10. Data: 2010-04-12 10:35:45
    Od: fatso <f...@n...com>

    viper wrote:
> [...]
    > poglądy, ale to że zrobiłeś woltę i teraz po Nim jeździsz to już jest mało

    viper, jak wiesz na krytyke reaguje na ogol obnazeniem klow i agresja.
    Od ciebie jednak przyjme krytyke z pokora.
    Moze faktycznie, reaguje na sprawy krajowe zbyt emocjonalnie. Moze
    faktycznie, powinienem te wasze sprawy olac,
    wszak co mnie to wszystko obchodzi?
    Aby mnie zrozumiec to musialbys przezyc Marzec 1968r i studenterie palca
    gazety, wolajaca Prasa Klamie!
    Ci ludzie mieli odwage, ja pochlebiam sobie, ze wraz z nimi. Tyle tylko,
    ze nie pchalem sie po medale, pozostalem zapoznany
    ale swoje akta mam w IPN-nie.
    Druga rzecz ktora mnie do bialej goraczki doprowadza to polska
    hipokryzja. Owa swietoszkowatosc, zdolnosc choragiewki
    zdolnej natychmiast zmienic kierunek na wietrze. Moglbym tu cytowac
    Pilsudskiego i jak go endecja za zycia opluwala, ale zmilcze.
    OK, sprobuje sie teraz wyciszyc ale zastrzegam- pogladow nie zmienie.

    fatso