  • 11. Data: 2010-04-12 10:42:10
    Temat: Re: II Wielka Emigracja zwija sztandary
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > gazety, wolajaca Prasa Klamie!
    > Ci ludzie mieli odwage, ja pochlebiam sobie, ze wraz z nimi. Tyle tylko,
    > ze nie pchalem sie po medale, pozostalem zapoznany
    > ale swoje akta mam w IPN-nie.
    > Druga rzecz ktora mnie do bialej goraczki doprowadza to polska
    > hipokryzja. Owa swietoszkowatosc, zdolnosc choragiewki
    > zdolnej natychmiast zmienic kierunek na wietrze. Moglbym tu cytowac
    > Pilsudskiego i jak go endecja za zycia opluwala, ale zmilcze.
    > OK, sprobuje sie teraz wyciszyc ale zastrzegam- pogladow nie zmienie.

    dzięki fatso... żeby była jasnośc, uważam ciebie za bardzo porządnego faceta,
    który ma tę unikalną cechę, że zawsze mówi prawdę i to co myśli... to się
    czuje... ale są takie chwile, że trzeba sobie dac na wstrzymanie...

  • 12. Data: 2010-04-12 12:41:12
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    > z toba? nie sadze.

    Myślałem że jesteś wyjątkiem, ale już zmieniłem zdanie.

    http://glosrydzyka.blox.pl/2010/04/ORydzyk-po-Smolen
    sku-Zamach-stanu.html

  • 13. Data: 2010-04-12 13:17:55
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    > Myślałem że jesteś wyjątkiem, ale już zmieniłem zdanie.

    Biednaś Ty Polsko.
    Opłakujesz tylko skutki
    nie przyczyny.
    Podążasz śladami tragedii
    nie bacząc na ich genezę.
    Skazana jesteś na zagładę,
    bo nie umiesz się uczyć.
    Bo fałszywi prorocy tobą władają.

  • 14. Data: 2010-04-12 17:24:35
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):
    robie dla Mossadu a nie dla jakiejs tam podlej Zydety.

    A to różnica jakaś jest?

    Dogryzam ci, bo nie wykorzystałeś okazji do milczenia (takie tam francuskie
    powiedzenie).
    To był prezydent wybrany przez naród (i przeze mnie), uszanuj to.

    kc

  • 15. Data: 2010-04-12 20:29:32
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:
> [...]
    > powiedzenie).
    > To był prezydent wybrany przez naród (i przeze mnie), uszanuj to.

    OK, zamykam ten watek
    Gielda jest jednak bardziej fascynujaca.

    fatso

  • 16. Data: 2010-04-12 23:23:30
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Z daleka sie widzi lepiej niz z bliska, przyjacielu.
    Z daleka obraz jest mniejszy i mniej dokładny, choć z drugiej strony
    widzi się większy kawałek obrazu. Tu jednak ważne są szczegóły.

    > Sprecyzuj Joachimie, gdzie ja pisze bzdury bo tak napierdalac sie
    > klonicami to ja potrafie lepiej od ciebie.

    " Mr Donald Tusk, preferred to hold seperate meeting" - to Putin
    zapraszał lub nie zapraszał. Donek nie miał nic do gadania. Ty
    sugerujesz, że miał. Bzdura.

    "Mr Kaczynski has been kept in a very low esteem by natives of Poland" -
    szacunek miał ogromny, co zresztą było widać w ciągu ostatnich 2 dni
    zwłaszcza wśród natives of Poland. Wśród przybyszów z Izraela szacunku
    może i nie było, ale kto się nimi przejmuje?

    "He stood no chance of re-election later this year." - a niby skąd ten
    wniosek? Wyobraziłeś sobie to? Nie myl swojej wyobraźni z
    rzeczywistością, bo wejdzie ci to w nawyk, a to trudno leczyć.

    > Czyzbys nie slyszal o wypadku 3 lata temu, gdy Pan Prezydent usilowal
    > wymusic na pilocie ladowanie
    > w Tbilisi, w skrajnie niebezpiecznych warunkach?
    Warunki 3 lata temu były bezpieczne. Przeczytaj wywiad z Karnowskim,
    albo jeśli nie chcesz, to nie czytaj.

    > A moze obrazam pamiec
    > Pana Prezydenta przypominajac,
    > ze byl paranoikiem a wyborcy nie brali sie jakos do wybrania go na druga
    > kadencje?
    Tak, obrażasz, bo żadnym paranoikiem nie był.

    Doskonały przykład paranoi (i to masowej) masz np. w Izraelu -
    największe w stosunku do ilości ludności nakłady na zbrojenia,
    permanentny konflikt ze wszystkimi sąsiadami. Tylko paranoją i strachem
    przed wszystkimi da się wytłumaczyć tą sytuację.

    A co wyborcy powiedzieliby w głosowaniu tego nie wiesz, ale zawsze
    możesz sobie wyobrazić co tylko chcesz.

    > No, zaszczekaj mi tu pieknie.

    Niestety ja mówię, a nie szczekam.

    Zawsze jednak możesz poprosić twoją żonę lub twoje dzieci (jeśli je
    masz). Z pewnością zaszczekają ci pięknie, a może nawet zawyją przy tym
    z rozkoszy.

    J.

  • 17. Data: 2010-04-12 23:32:00
    Od: fatso <f...@n...com>

    .spozniles sie, przyjacielu.
    ten watek juz zamkniety, wracaj do swojej budki z piwem.
    BTW. Jak ci interesy ida?

  • 18. Data: 2010-04-13 17:04:00
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > BTW. Jak ci interesy ida?

    Lepiej niż wczoraj, lecz gorzej niż jutro.

    J.

  • 19. Data: 2010-04-19 00:54:11
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czytam sobie takie posty i ręce mi opadają. Nie wiem, skąd u ciebie tyle
    > nienawiści.

    W dupę k.urwę rżnęli nogą od stołka i sfiksował ten stojący nad grobem,
    zapasiony, parchaty, wieprzek zmieniając poglądy o 180 stopni, jak
    chorągiewka na wietrze.

  • 20. Data: 2010-04-20 02:23:09
    Od: fatso <f...@n...com>

    Basia wrote:

> [...]
    > dzialo czy haubice na ktorej polozona byla trumna
    > Prezydenta ...to nie byl dla mnie powod do dumy,
    >
    > ...to byla zenada, i calkiem idiotyczna militarystyczna
    > manipulacja zalobnikami. Kaczynski nie byl generalem
    > nie zginal na wojnie, ...po co to bylo???
    >
    > Parada dzial, wozow opancerzonych, czy czolgow,
    > razem z tysiacami flag narodowych, i setkami klechow,
    > to niedobrze mi sie kojarzy.
    >
    > Ten militaryzm byl zbyteczny, ...w najlepszym wypadku.
    > Wiem ze teraz w Polsce nadmuchuja swoja mocarstwowosc,
    > ale na pogrzebie, przesada. Po co to komu?

    Panie Basia: Jestem wolnomyslicielem i mowie co mysle. Panu tez
    przyznaje takie prawo.
    Tym niemniej ustalmy sobie pewne fakty: Prezydent Kaczynski byl
    zwierzchnikiem PSZ,
    zginal na posterunku, walczyl o katynska prawde. Ceremonial wojskowy
    przyslugiwal wiec
    facetowi nie tylko formalnie ale i moralnie, jako obroncy prawdy ktora
    pokolenia usilowaly zapluc.
    Owe ciezkie wozy pancerne to amerykanskie Hummery, wozy bojowe w ktorych
    dzis zolnierz polski
    wykonuje misje za granica. Poza tym sie nie psuja .jak by wygladala
    sytuacja gdyby Prezydenta ciagnal
    na lawecie post-sowiecki SKOT i sie rozjechal na srodku drogi?

    Prezydenckie Alter Ego wybral Wawel na miejsce pochowku. Entuzjazm
    narodowy przeszedl wszystko
    czego mozna bylo oczekiwac. Tak wiec mozna sie bylo dasac i pojsc na
    piwo albo sie przylaczyc i obserwowac
    owo fascynujace widowisko. Ja wybralem to drugie. Nie zabraniam Panu,
    Panie Basia, stania na sloncu pod budka
    z piwem czy tez nocnych uciech w ub.weekend w barze przebierancow.
    Prosze i mnie nie odmawiac moich rozrywek
    i przemyslen przed ekranem komputera w ciagu dnich ostatnich.

    fatso