  • 21. Data: 2010-04-20 02:41:07
    Temat: Re: II Wielka Emigracja zwija sztandary
    Od: fatso <f...@n...com>

    narciasz wrote:

    > Masz racje Robus! - Tyz dam kreske kaczakowi - dlaczego? - Dlatego ze
    > Polacy pokazali swiatu to, czym od zawsze swiecili (nie bede wymienial
    > wszystkiego), a swiecili rzeczywiscie - WSPOISTNIENIEM.
    >
    > To, kogo sobie wybiora ICH sprawa, mnie chuj do tego.
    > Kaczakowi dam kreske (chociaz wiem dokladnie ze nie wygra wyboriw) -
    > dlatego
    > by nastepny polski prezydent wiedzial ze to, ze jest prezydentem
    > jedynie ze inny kandydat przegral iloscia kresek.
    > Hough!

    I tu sie zgodze, Eddie.
    Ja przeciez tez jestem koso-okim kronikarzem wydarzen.
    Pierwszy chyba na sciepie wypominalem Karlowi ze wytracil generalicje
    polska.
    Ze skoro paranoik to powinien czerpac byl gleboka lycha z sygnalow plynacych
    z glebi wlasnego mozgu a nie wystawiac sie na sztych ze strony Moskwy
    tak haniebnie.
    No i ja dzis widze sygnaly pozytywne, nad wyraz krzepiace:

    * Polacy nie zachowali sie jak bydlo, kibole co mogli nam przyniesc
    wstyd przed swiatem

    * Ceremonial pogrzebowy nad wyraz piekny w wymiarze ludzkim a wazny w
    wymiarze panstwowym.

    * Te dwa filmiki rosyjskie o Katyniu, ktore wczoraj widzialem, dowodza
    namacalnie, ze o prawde katynska
    trzeba walczyc na noze. Kaczor to robil i zasluzyl na nasza
    zwyczajna, ludzka wdziecznosc.

    fatso