  • 1. Data: 2012-10-16 20:21:54
    Temat: IDEABANK - konto dla sp. z oo
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    maja Koledzy / Kolezanki jakies opinie o tym banku ?
    BGZ juz mnie wq.....

    TIA

  • 2. Data: 2012-10-16 21:01:36
    Temat: Re: IDEABANK - konto dla sp. z oo
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 października 2012 20:21:54 UTC+2 użytkownik KiloSierra napisał:
    > maja Koledzy / Kolezanki jakies opinie o tym banku ?
    >
    > BGZ juz mnie wq.....

    Chciałoby się z deszczu pod rynnę? :)

  • 3. Data: 2012-10-16 21:53:55
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "KiloSierra" <f...@1...pl> wrote in message
    > maja Koledzy / Kolezanki jakies opinie o tym banku ?
    > BGZ juz mnie wq.....

    To jest bank dla lokat i niczego wiecej....System internetowy jest
    identyczny jak w klonach Getina: GO i Open, czyli nie nalezy go uzywac jako
    podstawowego rachunku.

  • 4. Data: 2012-10-17 08:58:44
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/10/16 21:53, Krzysztof pisze:

> [...]
    >>

    > To jest bank dla lokat i niczego wiecej....System internetowy jest
    > identyczny jak w klonach Getina: GO i Open, czyli nie nalezy go uzywac jako

    czy w takim razie mozecie polecic jakis bank z wygodnym serwisem
    internetowym dla spółki ?

  • 5. Data: 2012-10-17 10:28:42
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Wed, 17 Oct 2012 08:58:44 +0200, KiloSierra <f...@1...pl> wrote:

    > czy w takim razie mozecie polecic jakis bank z wygodnym serwisem
    > internetowym dla spółki ?

    ING

    Matt

  • 6. Data: 2012-10-18 04:32:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "KiloSierra" 507e5715$0$1215$6...@n...neostrada.pl

    Tak. Ja uważam ten bank za zły.

    > czy w takim razie mozecie polecic jakis bank z wygodnym serwisem internetowym dla
    spółki ?

    Może Meritum + Wromek? Mnie jeszcze Wromek nie zapłacił, ale mam nadal nadzieję. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-10-19 23:34:33
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > Może Meritum + Wromek? Mnie jeszcze Wromek nie zapłacił, ale mam nadal
    > nadzieję. :)

    reklamacja nadal wisi tak jak już pisałem wczesniej na priva ;)
    tak to jest z tymi programami, czasami kredyt hipoteczny wejdzie 2x (za to
    samo :) tak tak-udalo mi sie tak przez czyjas glupote w jednym z bankow) a
    innym razem o glupie 30 plna trzeba sie uzerac...

    Pozdrawiam, wromek

  • 8. Data: 2012-10-20 19:08:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wromek" 5081c767$0$1211$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > 2x (za to samo :) tak tak-udalo mi sie tak przez czyjas glupote w
    > jednym z bankow) a innym razem o glupie 30 plna trzeba sie uzerac...

    Jeśli Ty mi dajesz 3 pln, to chyba sam otrzymujesz więcej?...

    To dobra koŃstrukcja? -- ,,jeśli coś, to coś''?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'