  • Data: 2016-04-15 00:08:24
    Temat: Re: IDEA - lokata 3%, na 1 miesiac, max. 1 000 000 zl
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziś odnowiła mi się lokata Niezwykła Ósemka. W info o lokacie widzę 0,10 %. Zerwać
    i założyć na nowo? Dziwne rzeczy wyczynia IB

    Dziwne rzeczy. To u nich normalne.

    https://www.ideabank.pl/uploads/doc/Regulamin_niezwy
    kla_osemka.pdf

    4. Po upływie Okresu Umownego Lokata zostanie automatycznie odnowiona
    na kolejny umówiony okres (8 dni), na warunkach przewidzianych dla Lokaty
    STANDARDOWEJ, o Okresie Umownym 3 miesiące, zgodnie z aktualną na
    dzień odnowienia Lokaty Tabelą Oprocentowania dostępną na Stronie
    Internetowej,
    obowiązującą w dniu rozpoczęcia kolejnego Okresu Umownego.
    Posiadacz Rachunku ma możliwość zmiany charakteru Lokaty na wariant
    nieodnawialny
    poprzez złożenie Dyspozycji w Oddziale bądź za pośrednictwem
    Bankowości Telefonicznej w dowolnym momencie trwania Okresu Umownego