  • Data: 2021-07-29 18:59:03
    Temat: Re: IDEA - PEKAO
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Jul 2021 15:22:39 +0200, Dąbrowski
    <n...@a...pl> wrote:

    >Dostałem taka wiadomość z Pekao S.A.
    >"Niniejsza wiadomość dotyczy zawartej z Idea Bankiem S.A. umowy o
    >usługi. Prosimy o zapoznanie się z załączonym dokumentem. W celu ochrony
    >Twoich danych zabezpieczyliśmy go hasłem,

    Takiego nie dostałem ale zapewne dotyczy to aneksów dot. przeniesienia
    do ST Pekao. Dwa wątki o tym rozpoczynałem na grupie.

    >Jeżeli to coś ważnego to będę próbował dodzwonić się do
    >konsultanta na infolinii aby przysłali mi nowe hasło, ale jak to nic
    >ważnego to dam spokój i po prostu wyślę im pismo z rozwiązaniem umowy
    >zawartej kiedyś z Idea Bankiem..
    Nie musisz, sami Ci wypowiedzą 8 sierpnia jeśli nie podpiszesz aneksu.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl