  • Data: 2021-07-29 15:22:39
    Temat: IDEA - PEKAO
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem taka wiadomość z Pekao S.A.
    "Niniejsza wiadomość dotyczy zawartej z Idea Bankiem S.A. umowy o
    usługi. Prosimy o zapoznanie się z załączonym dokumentem. W celu ochrony
    Twoich danych zabezpieczyliśmy go hasłem, które otrzymasz na numer
    telefonu podany do kontaktu z bankiem.
    W razie utraty hasła zadzwoń na infolinię pod numerem telefonu (22) 101
    10 10, dostępną w dni robocze od godziny 9.00 do 17.00 (koszt połączenia
    według taryfy operatora). Nasi konsultanci pomogą w jego odzyskaniu."
    Niestety przysłane hasło nie otwiera załączonego dokumentu. Próbowałem
    dodzwonić się na numer infolinii podany w treści wiadomości. Po
    przebrnięciu przez bardzo rozbudowane menu i wysłuchaniu kilkunastu
    nagranych wiadomości, bezskutecznie przez ponad pół godziny oczekiwałem
    na połączenie z konsultantem. Załączony plik ma nazwę
    bankowosc-elektroniczna.pdf. Myślę, że jest to jakaś standardowa
    wiadomość wysyłana do wszystkich byłych klientów Idea Bank. Czy ktoś
    dostał podobną wiadomość i może napisać co jest w tym zaszyfrowanym
    pliku? Jeżeli to coś ważnego to będę próbował dodzwonić się do
    konsultanta na infolinii aby przysłali mi nowe hasło, ale jak to nic
    ważnego to dam spokój i po prostu wyślę im pismo z rozwiązaniem umowy
    zawartej kiedyś z Idea Bankiem..