  • 41. Data: 2009-01-04 20:59:51
    Temat: Re: I znowu schemat zadziala
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    Izrael szykuje się do inwazji lądowej
    http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=sw&dat=2009
    0103&id=sw02.txt

    Jeżeli wojna zacznie się za dwa tygodnie, poniżej 1470 na wigu20 no to
    Dieter ..... pomimo dwutygodniowego spóźnienia WIELKI SZACUN ......

    Dr.Endriu

  • 42. Data: 2009-01-04 21:20:02
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > To akurat nie jest dziwne gdyż XXL podawał prognozę Sławomira
    > Dębowskiego, że pierwsze 2 tygodnie stycznia do góry i dopiero potem
    > spadek.

    Gdyby się tak dobrze przyjrzeć wykresowi sp500 to to wybicie od 30.12 do
    02.01, wydaje się być wszystkim na co stać rynek amerykański na obecną
    chwilę.

    Jakby to określić - wzrosty już były , teraz to już tylko w dół ...

    Jutro okaże się czy XXL umoczył ....

    Dr.Endriu

  • 43. Data: 2009-01-04 22:07:55
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik " XXL"

    > W bessie AT jest znacznie ważniejsza niż analiza fundamentalna.
    > Oczywiście, że
    > to uznaję.

    Powiem Ci jak to jest.
    Nie ma AF.
    Wszystko jest ściemą, kompletną, po fakcie.
    I dlatego w bessie nie ma "AF" bo nie ma stada.

    Dalej nie ciagne, ale to chyba juz kompletnie zrozumiałe.
    Sam byłem w stadzie, a teraz dokładnie juz wiem, jak patrzeć gdzie stado
    bedzie biegało

    Ale, niestety, bez AT sie nie da nawet wtedy.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2009-01-05 08:45:43
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Tak, tylko jaki ma sens spekulacja na funduszach i nabijanie im prowizji
    skoro samemu sie wie jak zachowa sie rynek.

    Odpowiedź jest prosta - z powodu zabezpieczeń prawnych zgromadzonych środków,
    których nie daje rachunek inwestycyjny na GPW.
    Nie dotyczy to TFI ale ja mam część pieniędzy zainwestowane poprzez AEGON
    (polisa ze składką regularną) - posiadanie polisy daje mi zabezpieczenia
    prawne, których nie masz na GPW.

    Sławek

  • 45. Data: 2009-01-05 08:57:24
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    XXL pisze:
    > Dieter <d...@a...pl> napisał(a):
    >
    > BTW z tego co wiem to grasz na danych makro, a te nie sa dobre. Czyzbys
    > jednak gral pod moje prognozy skoro wlasnie kupiles fundusze akcyjne?
    > Nieladnie.
    >
    > Przecież wyraźnie podałem, że opieram się na prognozach analityka technicznego
    > BPH Sławomira Dębowskiego. Czytałeś to, więc dlaczego się dziwisz?
    > On jednak w przeciwieństwie do Ciebie nie uważa, że mamy początek
    > dziewięciomiesięcznej hossy tylko, że jeszcze w styczniu powróci fala
    > spadkowa, która potrwa ok. półtora miesiąca i dopiero po niej nastąpi początek
> [...]

    Jakiś link możesz podać? Wyjątkowo się zgadzam z ta prognozą. Jednak
    mimo wszystko rynki wyczekują 20 stycznia i wtedy będzie zwrot

  • 46. Data: 2009-01-05 11:15:59
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "andrew08" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > Sprawa dla USA przede wszystkim tak bulwersujaca, poniewaz rzadko kiedy
    > sie zdarza, zeby Zyd wydymal innego Zyda i to jest przede wszystkim
    > "skandaliczne" - pisze to bez zlosliwosci...

    Jaki Żyd jakiego Żyda?
    Wydymany został szary amerykański podatnik.

  • 47. Data: 2009-01-05 16:05:57
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "Greg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Jaki Żyd jakiego Żyda?
    > Wydymany został szary amerykański podatnik.

    światowy wręcz, nie amerykański.
    to jest cykl poboru extra-podatku
    inflacja i tego typu numery

  • 48. Data: 2009-01-05 18:18:48
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Astro wskazuje moment, w ktorym powinno sie dzialac. W takich okienkach
    > czasowych jest duze prawdopodobienstwo tego, ze manewr sie uda.
    >

    > D.

    i nie tylko, masa czyli tłum dziala nie majac pojecia dlaczego. Wplyw
    roznych sil grawitacyjnych pociaga za soba zmiane przeplywu wyladowan miedzy
    synapsami. Odchylenie jest to na tyle istotne ze powoduje u ludzi pewne
    anomalie w witalnosci. Lokalne odzialywania na czlowieka rowniez
    przyczyniaja sie do tego zjawiska np cisnienie. Ale jesli mowimy o calej
    populacji to najlepszym prognosta sa zjawiska kosmiczne.

  • 49. Data: 2009-01-05 18:22:01
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skippy" <s...@t...mercury> napisał w wiadomości
    >
    > TVN, Polsat itp. dla mnie nie istnieją od kilku lat ale nie znam osobiście
    > nikogo, kto myśli podobnie więc chyba po prostu ludzie lubią to oglądac :(

    podobnie mysle, i nie ogladam. No chyba ze jakis film. Na reklamach
    standardowo MUTE.
    Czasami TVN CNBC sie jakis gosc w miare znajdzie jak np prezes
    stowarzyszenia skarbnikow koporacyjnych, nawiasem mowic dosc do rzeczy
    gadal.

  • 50. Data: 2009-01-05 19:16:37
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Mon, 5 Jan 2009 08:45:43 +0000 (UTC), " XXL"
    <d...@g...pl> wrote:

> [...]
    >(polisa ze składką regularną) - posiadanie polisy daje mi zabezpieczenia

    Czy aby na pewno?
    A co się stanie, jeśli fundusze (np. Arka), w które zaiwestowałeś
    poprzez AEGON, splajtują i znikną z rynku? Albo jeśli sam AEGON padnie
    na pysk?

    Tak się zastanawiałem właśnie nad tym. Czy bezpieczeniejsze nie jest
    np. kupienie za całą kasę kontraktów long (buy&hold), ale BEZ
    lewarowania!!! Co to daje? Nawet jak się indeks WIG20 cofnie do 500
    punktów, to dalej masz swoje kontrakty i tylko kwestia czasu, aż się
    odbije. Wtedy kasę masz z powrotem. Aby zaliczyć totalną plajtę WIG20
    musiałby zejść do 0 punktów. A czy może tak być?

    A jeśli kasę zainwestujesz w akcje/obligacje/fundusze /lokaty -
    wszystko po drodze może splajtować? A czy indeks może splajtować?

    --
    z/svc