  • 31. Data: 2009-01-03 23:03:42
    Temat: Re: I znowu schemat zadziala
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    BTW z tego co wiem to grasz na danych makro, a te nie sa dobre. Czyzbys
    jednak gral pod moje prognozy skoro wlasnie kupiles fundusze akcyjne?
    Nieladnie.

    Przecież wyraźnie podałem, że opieram się na prognozach analityka technicznego
    BPH Sławomira Dębowskiego. Czytałeś to, więc dlaczego się dziwisz?
    On jednak w przeciwieństwie do Ciebie nie uważa, że mamy początek
    dziewięciomiesięcznej hossy tylko, że jeszcze w styczniu powróci fala
    spadkowa, która potrwa ok. półtora miesiąca i dopiero po niej nastąpi początek
    silnego 40-50% odbicia.
    Zacznij czytać ze zrozumieniem OK?

  • 32. Data: 2009-01-03 23:43:51
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...net> napisał w wiadomości

    > A Madoff to kogo wydymal.? Wyjatek? 80% tych co stracili przez zyda
    > pieniadze to sa zydzi....
    Chyba nie załapałeś - dokładnie właśnie o tym co Ty napisałem

  • 33. Data: 2009-01-04 00:20:52
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ale Dębowski prognozuje na podstawie AT, a Ty nie uznajesz AT. To jak to
    jest? Zdecyduj sie w koncu: makro czy kreski?

    "Na początku 2008r. odkryłem Sławomira Dębowskiego, analityka technicznego
    banku BPH z kilkunastoletnim stażem.

    XXL"

    D.

  • 34. Data: 2009-01-04 07:14:49
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Ale Dębowski prognozuje na podstawie AT, a Ty nie uznajesz AT. To jak to
    jest? Zdecyduj sie w koncu: makro czy kreski?

    W bessie AT jest znacznie ważniejsza niż analiza fundamentalna. Oczywiście, że
    to uznaję.
    p.s. To jak z tą prognozowaną przez Ciebie hossą od 6 stycznia do 26 września?
    Nadal się upierasz, że jeszcze w styczniu bądź w lutym nie dojdzie do fali
    spadkowej?
    Bo taka prognoza jak podałeś wydaje się bardzo naiwna. Nie podałeś żadnych
    poziomów a rzekomo znasz wartość WIG do 2015r.

  • 35. Data: 2009-01-04 11:21:39
    Od: dejf <d...@a...pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości

    > ....a radzieckie traktory otworzyły ogień z broni laserowej...

    ...i odlecialy w kierunku Moskwy...

    --
    Nic tak nie plami jak atrament.

  • 36. Data: 2009-01-04 14:29:02
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Tak, jestem naiwny i podtrzymuje swoja prognoze. Ty natomiast jestes troche
    dziwny, bo wiesz, ze bedzie spadac w styczniu, a wszedles w fundusze
    akcyjne. Miotasz sie po maxie.

    D.

  • 37. Data: 2009-01-04 17:50:23
    Od: k...@o...pl

    On 4 Sty, 15:29, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Tak, jestem naiwny i podtrzymuje swoja prognoze. Ty natomiast jestes troche
    > dziwny, bo wiesz, ze bedzie spadac w styczniu, a wszedles w fundusze
    > akcyjne. Miotasz sie po maxie.
    To akurat nie jest dziwne gdyż XXL podawał prognozę Sławomira
    Dębowskiego, że pierwsze 2 tygodnie stycznia do góry i dopiero potem
    spadek. Więc po tych dwóch tygodniach można uciekać. Może mało
    efektywne, ale konwersja w funduszach nie trwa aż tak strasznie długo.
    (1 dzień, transakcje zlecone do 8? 9? rano są według kursu
    wypracowanego w danym dniu chyba)

    Krz.

  • 38. Data: 2009-01-04 18:42:29
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Tak, tylko jaki ma sens spekulacja na funduszach i nabijanie im prowizji
    skoro samemu sie wie jak zachowa sie rynek.

    D.

  • 39. Data: 2009-01-04 20:25:26
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Tak, jestem naiwny i podtrzymuje swoja prognoze. Ty natomiast jestes troche
    dziwny, bo wiesz, ze bedzie spadac w styczniu, a wszedles w fundusze
    akcyjne. Miotasz sie po maxie.

    Byłoby czymś niemożliwym gdyby przez najbliższe 9 miesięcy nie było nowej fali
    spadkowej w USA w obliczu oczekiwanego spadku PKB w 2009r. o 2%.
    Jeśli dojdzie do kolejnych spadków w USA test październikowych dołków będzie
    na GPW nieuchronny.
    Dziwi mnie więc trochę Twoja prognoza.

  • 40. Data: 2009-01-04 20:32:04
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A kiedy w historii bylo tak, ze dobre wiadomosci pojawialy sie w dolku, a
    zle newsy na topie?

    D.