  • 21. Data: 2009-01-03 17:10:24
    Temat: Re: I znowu schemat zadziala
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    wiadomościnews:gjnqhm$rap$1@inews.gazeta.pl...

    > Od 1,5 roku ogladam wyłącznie skrót wiadomości i co jakis czas film, ale
    > zazwyczaj z DVD.
    > No moze czasem do piwa wpadnie jakiś kretnizm w postaci szołu Szymka, lubie
    > sie posmiać z buraków, ale to rzadkość.
    > Dla mnie też TV może nie istnieć.
    > To jest ogłupiacza tłumu i najwiekszy ściemniacz.

    i chwala Wam za to , jakies tam zrodlo informacji trzeba miec ,
    zasada taka ze przyjnowac sam fakt bez interpretacji kontekstu ,
    wnioski trzeba wyciagac samemu

    media maja najwieksza wladze sila sugestii jest ogromna

    pozdrawiam

  • 22. Data: 2009-01-03 18:19:30
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    Hister pisze:

    > Dołek będzie na wiosnę ~1350 a i wojna wtedy będzie inna... co powiesz na
    > rozbiór jednego z największych państw świata? Polska też będzie miała w tym
    > swój udział.
    > Póki co chyba, gdzieś do końca stycznia będzie powolne wznoszenie na wig20.

    najwiekszy kraj? znaczy chiny? Czy może jednak myslisz o rosji?

  • 23. Data: 2009-01-03 18:22:15
    Od: "Dars2" <d...@g...pl>

> [...]
    > sygnaly kosmitow czy jeszcze cos innego w kazdym razie glupio byloby nie
    > skorzystac skoro sie w to wierzy bo to dziala) i dalej idac tym tropem
    > skoro
    > korzystasz a narzedzie jak rozumiem podaje Tobie/ Wam na talerzu punkty
    > zwrotne na rynku (czyli cos co jest marzeniem setek tysiecy spekulantow na
    > kuli ziemskiej) to musicie byc juz cholernie i obrzydliwie bogaci.....
    > Taka mala refleksja z poczatkiem roku. Nie to zebym Wam zazdroscil:)
    > Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    Szum a Ty gdzie teraz pogrywasz
    uciekłes z finsa i gdzie teraz jestes ?

    pzdr
    Dars

  • 24. Data: 2009-01-03 18:48:25
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sat, 3 Jan 2009 15:11:11 +0100, "skippy" <s...@t...mercury> wrote:

> [...]
    >sie posmiać z buraków, ale to rzadkość.
    >Dla mnie też TV może nie istnieć.
    >To jest ogłupiacza tłumu i najwiekszy ściemniacz.

    Dla mnie straszne jest to, że bardzo dużo źródeł w Internecie, którym
    kiedyś ufałem, również okazuje się ściemniaczem.

    Kiedyś miałem okazję byś świadkiem pewnej sytuacji, bardzo
    nieprzyjemnej dla kolegi i mającej zakończenie w sądzie wyrokiem
    skazującym. Sytuację znałem 'od środka'. No i potem czytałem również w
    Internecie o tej sytuacji, opisanej przez 'dziennikarzy'. Było to
    porażające w jaki sposób sprawa została 'podkręcona' w celu
    uatrakcyjnienia newsa.

    Skrótowo: kolega ściągnął plik (videoclip), normalnie udostępniony na
    stronie producenta, pochwalił się na forum, że jest do pobrania. Potem
    się okazało, że plik był wystawiony przez pomyłkę jakiegoś admina (a
    videclip był atrakcyjny wtedy, bo jeszcze przedpremierowy), plik
    został usunięty. Firma ta natomiast oskarżyła kolegę o nielegalne
    pobranie i udostępnianie.

    W mediach było to opisane tak: groźny haker aresztowany, złamał
    zabezpieczenia, rozpowechnił, firma poniosła gigantyczne straty,
    dzielna policja po wnikliwym śledztwie, i tak dalej.

    Poza tym, panowie, sami wiecie ile warte jest gadanie wszelkiej maści
    anali i innego dziennikarstwa z zakresu wgpw, funduszów, itd. Dlaczego
    mielibyśmy się spodziewać innej jakości przekazu w innych dziedzinach?

    --
    z/svc

  • 25. Data: 2009-01-03 18:50:10
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sat, 03 Jan 2009 19:19:30 +0100, Mariusz Drabak2
    <m...@m...net.eu> wrote:

    >najwiekszy kraj? znaczy chiny? Czy może jednak myslisz o rosji?

    Hihihi, "zamieszki na granicy Polsko-Chińskiej" ? ;-)

    --
    z/svc

  • 26. Data: 2009-01-03 18:59:17
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości

    > Hihihi, "zamieszki na granicy Polsko-Chińskiej" ? ;-)

    ...a radzieckie traktory otworzyły ogień z broni laserowej...

  • 27. Data: 2009-01-03 20:31:59
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Po wielomiesiecznych spadkach wkomponowano wojne w dolek cyklu i aspekty
    > astro. Po raz kolejny widac, ze gora stosuje cykle i astro, a ekonomistom,
    > XXL i innym fanom Leszka pozostaje analizowac dane makro. Hahaha.

    Ale znowu strzeliłeś kapelucha z tą wojną, cyklami i astro !
    Już sam nie wiesz co wymyślać. Ta Twoja prognoza to trochę...ten...tego...mało
    dokładna jest.
    Początek wzrostów niby 6 stycznia a górka 26 września?
    A jakie poziomy, kiedy korekty? Trochę się pogubiłeś w tym wszystkim.
    Ja siedzę w akcjach (CENTROSTAL)i zrobiłem także pod koniec 2008r. konwersję
    do F.akcyjnych.

  • 28. Data: 2009-01-03 21:25:18
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Uwazasz, ze prognoza postawiona rok temu, ktora ma error kilku sesji jest do
    dupy? Wez sie nie wyglupiaj.

    D.

  • 29. Data: 2009-01-03 21:28:25
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    BTW z tego co wiem to grasz na danych makro, a te nie sa dobre. Czyzbys
    jednak gral pod moje prognozy skoro wlasnie kupiles fundusze akcyjne?
    Nieladnie.

    D.

  • 30. Data: 2009-01-03 21:35:52
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja siedzę w akcjach (CENTROSTAL)i zrobiłem także pod koniec 2008r.
    > konwersję
    > do F.akcyjnych.

    No własnie.
    Skoro nie AT czy wrózenie z fusów, to na jakiej podstawie.
    Weź napisz, bo to naprawde ciekawe.
    AT wskazuje na upa teraz.
    Co jeszcze na to wskazuje, ze zrobiłes tak zdecydowane ruchy?