  • 11. Data: 2009-01-03 10:28:30
    Temat: Re: I znowu schemat zadziala
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
    news:gjncmu$m3l$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Teraz juz nie wolno pokazywac zwlok w TV bo to naruszenie prywatnosci
    > zabitego i jego rodziny

    Jeśli tak, to bardzo dobrze IMO.
    Jak ktos chce poogladac zwłoki, to niech idzie se do prosektorium.
    Generalnie TV robi ludziom kompletna wode z mózgów pokazując w ciągu jednego
    dnia tyle trupów, gwałtów i kradzieży, ile normalny człowiek w realu nie
    zobaczy przez całe życie.
    Ponieważ tak jest, to mozna spokojnie domniewywać, ze wszystko inne jest tak
    samo przekłamane - finanse i poltyka.
    W TVN, ale też w "polskich" :))) mediach z tych nadajnków KGB z Kaukazu.

  • 12. Data: 2009-01-03 11:48:34
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Uzytkownik "andrew08" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > Hehe to tak jak z tym bailout Paulsona , Rx Mer najbardziej ciulowy
    > czas na podejnowanie waznych decyzji, ale dla Henka to byl najlepszy
    > czas na krecenie
    > czy ktos cos slyszal co dalej z ta kasa ???

    > podobno foxnews zalozyl jakas sprawe po odmowiono im informacji co
    > dalej wlasnie z ta kasa sie dzieje

    > manerw stulecia !

    Sprawa dla USA przede wszystkim tak bulwersujaca, poniewaz rzadko kiedy sie
    zdarza, zeby Zyd wydymal innego Zyda i to jest przede wszystkim
    "skandaliczne" - pisze to bez zlosliwosci...

    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 13. Data: 2009-01-03 12:27:42
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Sprawa dla USA przede wszystkim tak bulwersujaca, poniewaz rzadko kiedy
    > sie zdarza, zeby Zyd wydymal innego Zyda i to jest przede wszystkim
    > "skandaliczne" - pisze to bez zlosliwosci...

    Ja bym poanalizował rózne kwestie z czasów WW2 przed napisaniem tego, co
    piszesz.
    Teraz to jest mini-pikuś.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-01-03 13:16:41
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <s...@t...mercury> napisał w wiadomości
    > W TVN, ale też w "polskich" :))) mediach z tych nadajnków KGB z Kaukazu.

    TVN, Polsat itp. dla mnie nie istnieją od kilku lat ale nie znam osobiście
    nikogo, kto myśli podobnie więc chyba po prostu ludzie lubią to oglądac :(

    --
    marfi

  • 15. Data: 2009-01-03 13:51:26
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    > TVN, Polsat itp. dla mnie nie istnieją od kilku lat ale nie znam osobiście
    > nikogo, kto myśli podobnie więc chyba po prostu ludzie lubią to oglądac :(

    Ja nie ogladam TV od trzech lat, wyrzuciłem zepsuty telewizor i jakoś nie
    potrafię wymyślić po co miałbym kupować następny :P Wszystko co potrzebuję
    mam w necie, bez indoktrynacji, odmóżdżania.

    Pozdr,V.

  • 16. Data: 2009-01-03 14:11:11
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "ViRuS" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > potrafię wymyślić po co miałbym kupować następny :P Wszystko co potrzebuję
    > mam w necie, bez indoktrynacji, odmóżdżania.

    Od 1,5 roku ogladam wyłącznie skrót wiadomości i co jakis czas film, ale
    zazwyczaj z DVD.
    No moze czasem do piwa wpadnie jakiś kretnizm w postaci szołu Szymka, lubie
    sie posmiać z buraków, ale to rzadkość.
    Dla mnie też TV może nie istnieć.
    To jest ogłupiacza tłumu i najwiekszy ściemniacz.

  • 17. Data: 2009-01-03 14:20:19
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Dla mnie też TV może nie istnieć.

    ...Dla mnie musi istnieć :)
    Dlaczego? Dlatego: www.skyview.pl

    --
    marfi

  • 18. Data: 2009-01-03 14:52:46
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> wrote in message
    > Sprawa dla USA przede wszystkim tak bulwersujaca, poniewaz rzadko kiedy
    > sie zdarza, zeby Zyd wydymal innego Zyda i to jest przede wszystkim
    > "skandaliczne" - pisze to bez zlosliwosci...

    A Madoff to kogo wydymal.? Wyjatek? 80% tych co stracili przez zyda
    pieniadze to sa zydzi....

  • 19. Data: 2009-01-03 16:35:12
    Od: Hister <r...@g...pl>

    Dieter wrote:

    > Po wielomiesiecznych spadkach wkomponowano wojne w dolek cyklu i aspekty
    > astro. Po raz kolejny widac, ze gora stosuje cykle i astro, a ekonomistom,
    > XXL i innym fanom Leszka pozostaje analizowac dane makro. Hahaha.
    >

    > D.

    Dołek będzie na wiosnę ~1350 a i wojna wtedy będzie inna... co powiesz na
    rozbiór jednego z największych państw świata? Polska też będzie miała w tym
    swój udział.
    Póki co chyba, gdzieś do końca stycznia będzie powolne wznoszenie na wig20.

  • 20. Data: 2009-01-03 16:53:21
    Od: "szum" <s...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja w to wierze, absolutnie, tylko jest pytanie po co tak to robią.

    Hmm, jesli w to wierzysz to chyba to dziala (nie wierzylbys w cos co nie
    dziala i sie nie sprawdza), jesli w to wiec wierzysz to zapewne korzystasz z
    sygnalow tego wynalazku ( nie wazne czy to sa gwiazdy, stan wody w Wisle,
    sygnaly kosmitow czy jeszcze cos innego w kazdym razie glupio byloby nie
    skorzystac skoro sie w to wierzy bo to dziala) i dalej idac tym tropem skoro
    korzystasz a narzedzie jak rozumiem podaje Tobie/ Wam na talerzu punkty
    zwrotne na rynku (czyli cos co jest marzeniem setek tysiecy spekulantow na
    kuli ziemskiej) to musicie byc juz cholernie i obrzydliwie bogaci.....
    Taka mala refleksja z poczatkiem roku. Nie to zebym Wam zazdroscil:)
    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku
    Szum