    From: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: I pomyslec ze wlasnie mialem zalozyc konto w mBanku...
    Date: Mon, 25 Feb 2002 00:42:47 +0100

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    news:oPde8.101535$V52.1086659@news.chello.at...
    > 13,
    > ten
    >
    > Pytanie za 100 pkt. w takim razie dlaczego inne banki czegos takiego nie
    > robia?

    Kiedys dawno pamietam, ze przy tworzeniu stalego zelecenie w owczesnym banku
    gdanskim okreslalo sie nadawce przelewu w sposob dowolny. Calkiem niedawno
    widzialem, ze korzystaja z tych samych druczkow, wiec pewnie nadal tak
    mozna. A czemu w innych bankach tego nie ma? Przypuszczam, ze raczej nikt
    nie pomyslal, zeby to umozliwic, niz swiadomie zablokowal.

    Dla porownania: jakis czas temu byl watek o tym, jak to w fortisie mozna
    dostac karte z napisem "kaczor donald" czy tez "kradziona" zamiast nazwiska.
    I wszyscy fortisa chwalili za elastycznosc. A jak mbank pozwala edytowac
    nadawce przelewu, co jest dokladnie analogicznym zjawiskiem, to ci sami na
    niego najezdzaja i wyszukuja jakies wydumane zagrozenia. Jest to CALKOWITY
    BRAK KONSEKWENCJI :-((((((((((

    Pozdrawiam wszystkich przewrazliwionych ;-)))))
    Rafal