  • Data: 2002-02-25 06:01:15
    Temat: Re: I pomyslec ze wlasnie mialem zalozyc konto w mBanku...
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>
    > Tu sie zgadzam w calej rozciaglosci. Chodzilo mi o to, ze w takich
    > sytuacjach, jak napisalem podanie innego nadawcy przelewu niz posiadacz
    > konta jest jak najbardziej LOGICZNE, pomiajajac inne wzgledy.

    No właśnie nie będzie, bo to nie ta osoba jest nadawcą. Skoro nie jest
    nadawcą, bo nadawcą zawsze jest posiadacz rachunku, to dlaczego jego
    dane miałyby znajdować się w polu "Nadawca"?
    Jego dane - jako osoby na rzecz której dokonywana jest płatność -
    logicznie rzecz biorąc powinny się znajdować w miejscu do tego
    przewidzianym, czyli w polu "Tytułem".

    --
    Pozdrawiam,
    Washko