    From: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: I pomyslec ze wlasnie mialem zalozyc konto w mBanku...
    Date: Sun, 24 Feb 2002 23:13:47 +0100

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    news:20020224182427.GR19777@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Mozesz wyludzic karte platnicza.

    Mozesz. Jakkolwiek nie sadzisz chyba, ze niesie to ze soba jakies powazne
    zagrozenie? Nikt nie bedzie tego wykorzystywal przeciw bankom, po to sie po
    prostu nie oplaca. Co najwyzej karte wyrobi sobie student, ktoremu ona jest
    potrzebna, a malo elastyczne regulaminy nie pozwalaja mu jej uzyskac, badz
    tez kolekcjoner kart ;-)

    > Mozesz robic lewe przelewy na jakis
    > aukcjach internetowych.

    ??? A po co?

    > Moim zdaniem _nikt_ mi nie podal jeszcze sensownego powodu ze nalezy
    > adresata edytowac.

    _Nikt_ nie podal tez rozsadnych argumentow przeciw, poza baaardzo
    teoretycznymi zagrozeniami.

    >Place czest orachunki za inne osoby, w tym czesto
    > do skostnialych instytucji i nigdy problemu nie mialem.

    Ja tez. Nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie oczywiste i naturalne jest to,
    ze jesli place za czyjs telefon, to podaje jego nazwisko jako nadawce
    przelewu. Po prostu. Nie uwazasz, ze to logiczne? Oczywiscie moge to zrobic
    w opisie przelewu, tylko moim zdaniem jest to ewidentnie "dookola". Wiec po
    co komplikowac?

    > No, ale jak ktos chce ukrywac rzeczywistego nadawce przelewu ...

    Jakie to ukrywanie? Przeciez zawsze mozna bezproblemowo dojsc do tego, czyje
    to konto, bo zostaje numer, wiec nie umozliwia to przestepczej dzialalnosci
    (a to wywnioskowalem z tonu Twojej wypowiedzi).
    Albo mozesz komus wyslac pare zlotych jako Santa Claus, Finlandia tak dla
    zartu, zamiast dawc mu przedplacone maestro. Czy to takie straszne
    przewinienie?

    Pozdrawiam
    Rafal