  • 51. Data: 2012-06-14 16:16:00
    Temat: Re: I co teraz z Alior Sync?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.06.2012 15:58, Miroo pisze:

    > Spacja to zły pomysł
    > A co masz w dowodzie? Ja mam "13 m.8" i tak wpisuję w formularzach
    > bankowych

    Ale jemu chodzi chyba o 2 lamania. Np. numer budynku/numer klatki/numer
    mieszkania. A w formularzu masz tylko numer budynku i numer lokalu i nie
    mozesz uzyc "/".

  • 52. Data: 2012-06-14 17:25:26
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 14 Cze, 12:46, lolekanabolek <l...@g...com>
    wrote:

    > hehe Wpłata gotówki we wpłatomacie od każdej transakcji 0.5% kwoty, min
    > 3 zł

    Nie omieszkam sprawdzić, czy wpłata we wpłatomacie Euronetu przy
    użyciu karty innego banku też będzie obciążona taką prowizją. Póki co
    czekam na weryfikację przelewu inicjującego z Aliora już od jakichś 3
    godzin

  • 53. Data: 2012-06-14 17:27:34
    Temat: Re: Getin Online a Alior Sync
    Od: " Greg" <7...@N...gazeta.pl>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Elo
    >
    > Próba wykonania przelewu inicjującego. I co? I nic.
    >
    > Z Getin Online nie można dokonać przelewu.
    > Choć numer konta jest formalnie poprawny, to system nie pozwala na
    > zaakceptowanie przelewu, z komunikatem, że numer konta jest niepoprawny.
    >
    > Pani z dezinfolinii GO twierdzi, że musiałem się pomylić i proponuje
    > wykonanie przelewu przez telefon za jedyne 5 zł. Czemu mnie to nie
    > dziwi? Kolejny bank zasługujący na miano półbank.

    Miałem identycznie. Pan z infolinii sprawdzil u siebie nr konta docelowego i
    stwierdził że mógłby ten przelew wykonać ze swojego poziomu. Ale nie chciał
    zrezygnować z opłaty ;-)

    Teraz sprawdziłem i już zahulało.

  • 54. Data: 2012-06-14 17:32:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.06.2012 17:25, eisenberg pisze:
> [...]
    > użyciu karty innego banku też będzie obciążona taką prowizją. Póki co
    > czekam na weryfikację przelewu inicjującego z Aliora już od jakichś 3

    Spoko, ja czekam od 5 i pol ;) Juz dzis pewnie tego nie zrobia i bedzie
    jak w regulaminie "najpozniej nastepnego dnia roboczego". A mial to byc
    bank dzialajacy cala dobe...

  • 55. Data: 2012-06-14 18:03:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Greg napisał(a) :
> [...]
    > stwierdził że mógłby ten przelew wykonać ze swojego poziomu. Ale nie chciał

    Oooo, działa już u mnie. Gdyby pierwszy problem zgłoszono po
    południu w piątek, to pewnie do poniedziałku by nikt tego nie naprawił.
    Pewnie biedacy nie mieli wpisanego Synca do bazy nazw, więc system
    odrzucał takie konto.

    Zauważyłeś też, że nie działa wysyłanie wiadomości przez okno do
    wysyłania? Komunikat o niewysłaniu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 56. Data: 2012-06-14 18:14:43
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 14 Cze, 17:32, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Spoko, ja czekam od 5 i pol ;) Juz dzis pewnie tego nie zrobia i bedzie
    > jak w regulaminie "najpozniej nastepnego dnia roboczego". A mial to byc
    > bank dzialajacy cala dobe...

    Szkoda że jutro piątek. Nie da rady sprawdzić przed poniedziałkiem

  • 57. Data: 2012-06-14 18:56:10
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 14 Jun 2012 03:48:10 -0700 (PDT), krzysztofsf wrote:

    > Jest nowum - polaczenie oplat rocznych za KK zaleznych od rocznego
    > obrotu z comiesiecznymi zaleznymi od wykonania lub nie 4 transakcji w
    > miesiacu :)

    Tak jest już od dosyć dawna w "tradycyjnym" Aliorze.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 58. Data: 2012-06-14 18:59:37
    Od: " Greg" <7...@N...gazeta.pl>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Zauważyłeś też, że nie działa wysyłanie wiadomości przez okno do
    > wysyłania? Komunikat o niewysłaniu.

    Dobrze wiedzieć na przyszłość. Ja nie zauważyłem- ponieważ w synku nie dało
    się wyedytować nru konta z którego przyjdzie inicjujący, uderzyłem od razu
    telefonicznie. Screenshot z błędem wysłałem bezpośrednio do operatora z którym
    rozmawiałem- miał przekazać do IT i ... chyba to zrobił :)

  • 59. Data: 2012-06-14 19:01:05
    Od: "C." <c...@g...com>

    > Szkoda że jutro piątek. Nie da rady sprawdzić przed poniedziałkiem

    Mam podstawy żeby twierdzić że przelew jest weryfikowany ręcznie a w każdym razie nie
    jest to automat.

    Mój przelew weryfikacyjny poszedł z ... Aliora, więc na koncie docelowym był od razu
    (nawet opisany był jako przelew wewnętrzny). I co? I nic, czekam, na razie cisza...

    C.

  • 60. Data: 2012-06-14 19:35:19
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.06.2012 18:14, eisenberg pisze:

    > Szkoda że jutro piątek. Nie da rady sprawdzić przed poniedziałkiem

    A jednak zaskoczenie, przed sekundą SMS i mail:

    "Niniejszym potwierdzamy zawarcie umowy rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego w Alior Sync i jego aktywację."