  • 11. Data: 2002-04-04 17:15:28
    Temat: Re: I co ja teraz pokażę panu policmajstrowi ????
    Od: Shot <s...@h...pl>

    Witam.

    Tristan Alder pisze:

    > Ale cóż jest warte takie potwierdzenie? Przecież ja Ci mogę dowolną
    > ilość takich potwierdzeń wydrukować!

    No i fajnie. Wiesz, ja sobie pieczątkę i podpis też mogę dowolne spreparować
    (fakt, trochę więcej dłubania, ale dalekie od niewykonalności). I jak będę
    twierdził, że to jest prawdziwa pieczątka, to będzie to takie samo fałszerstwo
    jak bym twierdził że "fałszywy" wydruk z komputera (który, jak rozumiem,
    proponujesz) jest wygenerowany na podstawie prawdziwych danych.

    Pozdrav
    -- Shot, nie mogący zrozumieć fanatyków pieprzątek.
    --
    Klienci są sensem naszego istnienia. Wszelkie nasze działania służą
    zapewnieniu maksymalnej satysfakcji klientów.

  • 12. Data: 2002-04-04 18:12:16
    Od: "Gandalf" <p...@f...onet.pl>

    Dzięuję wszystkim za wyczerpujące wyjaśnienia. Dzisiaj chyba będę mógł w
    końmcu spokojnie zasnąć. ;)

  • 13. Data: 2002-04-07 12:50:42
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Wed, 3 Apr 2002 21:58:23 +0200, MK wrote:

    >To nieistotne. Umowa jest zawierana na rok i nawet jakbys nie placil
    >nastepnych raz to ona obowiazuje.

    Mogles wypowiedziec - wtedy nieobowiazuje, a adnotacji nie ma.
    Mogles placic na raty - jak nie zaplaciles to sie nie przedluza, a tez

    nie ma.

    J.

  • 14. Data: 2002-04-07 16:08:06
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > Mogles wypowiedziec - wtedy nieobowiazuje, a adnotacji nie ma.
    > Mogles placic na raty - jak nie zaplaciles to sie nie przedluza, a tez

    W tym momencie prawo działa na korzyść niepłacącego. Wyraźnie jest napisane,
    że wymagana jest umowa LUB kwit.
    Najbardziej tępy policjant to zrozumie, a mandat i tak dostaniesz za
    przeterminowaną gaśnicę lub za "niemanie" świateł.
    --
    Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
    j...@p...pl

  • 15. Data: 2002-04-07 19:30:57
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego 4 Apr 2002 17:15:28 GMT, Shot <s...@h...pl> napisałbył:

    >No i fajnie. Wiesz, ja sobie pieczątkę i podpis też mogę dowolne spreparować
    >(fakt, trochę więcej dłubania, ale dalekie od niewykonalności).

    Ale pieczątka i podpis są niepodrabialne. Możesz zrobić coś, co będzie
    w miarę podobne.

> [...]
    >jak bym twierdził że "fałszywy" wydruk z komputera (który, jak rozumiem,
    >proponujesz) jest wygenerowany na podstawie prawdziwych danych.

    Tak, ale głupi wydruk opiera się WYŁĄCZNIE na Twoich słowach. Możesz
    się potem bronić, że se wydrukowałeś, a system przelewu nie wykonał,
    czy też podobnie. A jak będzie sfałszowana pieczątka i podpis to
    eweidentnie jesteś winny

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)