  • 1. Data: 2003-01-05 21:17:27
    Temat: Re: Historia w XML lub podobnie
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Czy jakies e-bank umozliwia pobieranie historii operacji w postaci pliku
    > jakiegos standardowego formatu? Zdaje sie, ze mozna tak przetwarzac pliki
    > przesylane z PKO BP.

    Chociazby Citi w rachunku osobistym

    > Robimy to za pomoca polaczenia dial-up i home bankingu, ale
    > przeciez e-banking jest nowoczesniejszy i az sie prosi, zeby cos takiego
    > zaimplementowac...

    ???

    Masz home banking? e-banking nowoczesniejszy?

    Czy to Ty codziennie apgrejdujesz swoje łyndołsy?
    :-)

    M.

  • 2. Data: 2003-01-05 21:21:14
    Temat: Historia w XML lub podobnie
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Czy jakies e-bank umozliwia pobieranie historii operacji w postaci pliku
    jakiegos standardowego formatu? Zdaje sie, ze mozna tak przetwarzac pliki
    przesylane z PKO BP.
    Tak sobie mysle, ze mozna to wykorzystac to do automatycznego uzupelniania
    np. danych w systemach finansowo-ksiegowych. Moja firma w tzw. strategii
    informatycznej ma zapisane wlasnie automatyczne wysylanie/odbieranie
    przelewow. Robimy to za pomoca polaczenia dial-up i home bankingu, ale
    przeciez e-banking jest nowoczesniejszy i az sie prosi, zeby cos takiego
    zaimplementowac...

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-01-05 21:54:24
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:ava7gr$gtk$1@news.tpi.pl...

    > Chociazby Citi w rachunku osobistym

    > ???
    >
    > Masz home banking? e-banking nowoczesniejszy?
    >
    > Czy to Ty codziennie apgrejdujesz swoje łyndołsy?
    > :-)

    :-))) Nie, to nie ja :). Wciąż mam Win95 (przynajmniej w firmie). Chodzi
    sobie u nas taki Home-Banking z KredytBanku z wszelkimi potrzebnymi
    mozliwościami eksportu/importu danych. Ale wiesz - modem, dial-up,
    aplikacja, lokalne bazy danych po kilkadziesiat megabajtow, ODBC, awarie
    softu itd. itp. W ebankingu wszystko jest po stronie banku, ja mam tylko
    przeglądarke i nie muszę martwić się o inne aspekty sprawnego działania
    systemu (no może poza interfejsem do FK właśnie). Pod tym względem ebanking
    wydaje mi się nowocześniejszy. Dlatego tez spodobała mi się idea zewnętrznej
    aplikacji, którą przedstawił R.Krzyzan - program łaczy się z ebankiem,
    pobiera liste przelewów i przekazuje do FK. Przy niektórych usługach (np.
    mTransfer), gdzie z góry określone są niektóre pola (np. tytuł może zawierać
    numer faktury), taka zapłata mogłaby być wręcz automatycznie zaksięgowana w
    systemie. I w drugą stronę - aplikacja przesyła wcześniej przygotowaną
    off-line listę przelewów do zapłacenia, np. na podstawie terminów płatności
    faktur znajdujących się w systemie FK :). Uff...

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-01-05 22:03:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    płatności
    > faktur znajdujących się w systemie FK :). Uff...

    https://bi.bresa.com.pl/DEMO.PL/salda.html

    Mozesz eksportowac, importowac, wymagac potwierdzenia przez druga osobe,
    wysylac przekazy pocztowe itp. Powinno Cie zadowolic.

    Maciej

  • 5. Data: 2003-01-05 23:21:25
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    >
    > Mozesz eksportowac, importowac, wymagac potwierdzenia przez druga osobe,
    > wysylac przekazy pocztowe itp. Powinno Cie zadowolic.

    140 zł miesięcznie... dużo...

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 6. Data: 2003-01-06 01:22:36
    Od: "Sebol" <j...@s...neostrada.pl>

    Dawno temi BaLab o slodko brzmiacym adresie <b...@p...com>
    obwieścił:

> [...]
    > aspekty sprawnego działania systemu (no może poza interfejsem do FK
    > właśnie). Pod tym względem ebanking wydaje mi się nowocześniejszy.

    http://www.citidirectonline.citibank.com/ecare/cda/h
    ome/?topNavbarId=181