  • 1. Data: 2003-01-05 20:52:57
    Temat: pytanie: wałek gospodarczy
    Od: m...@o...pl

    witam wszystkich !
    Mam pytanie: jak myslicie na jak duzy grosz mozna wydoic banki w naszym kraju ?
    Zalozmy, ze jest gosc w wieku okolo 30 lat, 2 dowody tożsamości (paszport i
    dowód osbisty), osoba ta jest czysta w bankach i nigdzie nie zadluzona i nie
    karana. Dobry wyglad. Chodzi o to aby w ciagu maksymalnie roku wyrwac jak
    najwiecej pieniedzy (z bankow, towazystw ubezpieczeniowych, systemow ratalnych,
    kart sklepowych, leasingow itd,itp) i sie ulotnic za granice. Oczywiscie w gre
    wchodzi jakis wklad pieniezny (do dyspozycji okolo 20 tys zl na rozwoj tego
    osobnika :-) ).

    Pytanie oczywiscie tylko czysto-teoretyczne !

  • 2. Data: 2003-01-05 21:17:04
    Temat: Re: pytanie: wałek gospodarczy
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Pytanie oczywiscie tylko czysto-teoretyczne !

    Bez znajomosci w samym banku - za duzo nie wyrwiesz.
    Nie na tyle, zeby sie cala operacja oplacala.

  • 3. Data: 2003-01-05 21:21:43
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    gre
    > wchodzi jakis wklad pieniezny (do dyspozycji okolo 20 tys zl na rozwoj

    hmmm.. co najmniej 6 krotność stałych wpływów miesięcznych z PKO :)
    do tego 1 krotność stałych zarobków na karcie kredytowej
    do tego może jakiś kredyt okolicznościowy (np z tytułu świąt)

    jeśli ma pracę na umowę o pracę to nie powinno być generalnie problemów z
    wyciągnięciem ok 10 krotności miesięcznych dochodów
    a mając wkład 20000 można założyć firmę i się zatrudnić na umowę o pracę

    poza tym w niektórych bankach zdolność kredytowa zależy od średniego
    miesięcznego salda

    do tego rachunki za telefon

    jak ktoś ma dość polski i ma zamiar wyemigrować do jakiegoś kraju z którym
    nie ma umowy o ekstradycji i gdzie nie dociera rutkowski :)) to dlaczego nie
    ?:)))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-01-05 21:42:47
    Od: m...@o...pl

    > Bez znajomosci w samym banku - za duzo nie wyrwiesz.
    > Nie na tyle, zeby sie cala operacja oplacala.

    hmm, chyba troche sie mylisz.
    mi na mysl przyszdl nastepujacy plan:
    - gosc zaklada firme (fikcyjna ale z siedziba i numerem telefonu, pieszatka i
    kontem), placi ZUS, podatki, wykazuje nawet spory dochod od ktorego nawet placi
    podatek !
    po paru miesiacach (okolo 3 moze 6 gdy firma juz sie rozwinie) bierze w leasing
    jakis drogi sprzet na firme (mam tu na mysli komputery) do kwoty okolo 15-20
    tysiecy, fikcyjny dochod wynosil by okolo 2500-3000 zl wiec z uzuskaniem
    takiego leasingu nie bylo by problemu, pozatym linia debetowa w rachunku ktora
    wynosilaby okolo 15 tysiecy (6 miesiecy * 2500), karty kredytowe i tu moje
    pytanie: czy mozna miec takie karty w kilku bankach ?
    wiem ze aby uzyskac taka karte w jakims banku wcale nie trzeba miec tam r-ku.
    wystarcza w miare spore dochody i mozna takowa otrzymac, ktora jest dosc wysoko
    oprocetowana ale mozna sie na niej zadluzyc na okolo 10 tys (przy wspomnianych
    wyzej dochodach).
    pozatym karty skelepowe (auchan, geatn, real i kilka innych supermarketow
    oferuja nam takie karty) i cala masa innych rzeczy ktorych sobie nie
    przypominan.
    oczywiscie telefony komorkowe, jak najwieksza ilosc.

    i jeszcze pytanie:
    samochod: jak wziac auto aby moc je sprzedac, wiem ze biorac auto w leasing nie
    mozna go sprzedac gdyz ayto nalezy do leasingodawcy ale czy jak gosc wezmie
    auto na raty to czy jest mozliwa sprzedaz tego auta ?
    pozatym kredyt na mieszkanie jaka jest mozliwosc aby wykrecic bank ?

    jakie jeszcze macie sugestie, piszcie co wam przychodzi do glowy ?
    co zrobilibyscie z naszym wirtualnym gosciem ????

  • 5. Data: 2003-01-05 22:05:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > hmm, chyba troche sie mylisz.

    Ty dzialasz na zasadzie - banki nic nie wiedza o sobie. a przeciez
    wystarczy ze wezmiesz debet w jednym banku - i juz mozesz nie
    potrzymac kk w drugim. wezmiesz nawet ta jedna kk - to nie potrzymasz
    jej w trzeciej.
    spokojna dzialalnosc - oznacza, ze mmusisz jednakc cos kupic, sprzedac
    itp - historia rachunku dziala

    Z komorkami tez nie jest latwo - az tak duzo ich nie nabierzesz.

    Samochod to samo....
    Pamietaj, ze te kredyty trzeba splacac po torchu - nawet jesli je
    bedziesz splacal kolejnymi (ktorych miozesz nie dostawac!!!), to
    mozesz ise gdzies pomylic...

    Dadza cynk na policje i juz nie wyjedziesz z kraju - i co?

    Poza tym - w obcym kraju - to chyba trzeba sie o obywatelstwo w koncuy
    postarac - myslisz, ze tak latwo dadza?? :)

    Jednym slowem - owszem - rtoche mozna nakrasc - ale zeby to sie na
    prawde oplacalo - muszisz miec kogos w samym banku :)

  • 6. Data: 2003-01-05 22:20:12
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > wystarczy ze wezmiesz debet w jednym banku - i juz mozesz nie
    > potrzymac kk w drugim. wezmiesz nawet ta jedna kk - to nie potrzymasz

    co do ty kk to zaluszmy ze gosc bierze ja najpierw w jednym banku nie "czysci
    jej" lecz bierze maly kredyt, splaca w terminie (w koncu posoada on te 20 tys),
    historia r-ku jest wporzaddku, to dlaczego gosc nie mialby dostac k kredytowych
    w innych bankach ?

    > spokojna dzialalnosc - oznacza, ze mmusisz jednakc cos kupic, sprzedac
    > itp - historia rachunku dziala
    > Z komorkami tez nie jest latwo - az tak duzo ich nie nabierzesz.

    mam na mysli liczbe okolo 10 szt. (oczywiscie sprawa z rachunkami ma sie tak
    jak sprawa z historia rachunku w bankach)

    > Samochod to samo....

    no wlasnie jak z tym samochodem ?
> [...]
    > mozesz ise gdzies pomylic..
    > Dadza cynk na policje i juz nie wyjedziesz z kraju - i co?

    a lewych papierow to gosc sobie nie zalatwi (szczegol) ? :-)))

    > Poza tym - w obcym kraju - to chyba trzeba sie o obywatelstwo w koncuy
    > postarac - myslisz, ze tak latwo dadza?? :)

    nie mysle, wiem jakie sa zasady przyznawania obywatelstwa w innych krajach

    > Jednym slowem - owszem - rtoche mozna nakrasc - ale zeby to sie na
    > prawde oplacalo - muszisz miec kogos w samym banku :)

    no wlasnie, ale kogo, kogos od kredytow, czy nawet kogos wyzej ?

  • 7. Data: 2003-01-05 23:01:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    te 20 tys),
    > historia r-ku jest wporzaddku, to dlaczego gosc nie mialby dostac k

    ale bank juz wie po tej pierwszej praktycznie, ze takowa karte masz na
    taki to a taki limit. I sobie oblicza na podstawie twoich falszywych
    dochodow czy stac cie na te karte czy nie. a jesli dodac te linie
    kredytowe w koncie...
    Bez szans na wielka gotowke - mozesz w PKO BP probowac ;) ale tam masz
    bodaj miesiac na zwianie :)

    > mam na mysli liczbe okolo 10 szt. (oczywiscie sprawa z rachunkami ma
    sie tak
    > jak sprawa z historia rachunku w bankach)

    Pamietaj - ze operatorzy kseruja sobie dowodzik i wymieniaja sie
    informacjami (chyba tylko o dluznikach,m ale kto wie?). No i nawet jak
    ich nabnierzesz - to trzeba za chwile zaczac za nie placic
    abonament...

    > no wlasnie jak z tym samochodem ?

    Wziac moze i wezmiesz, ale sprzedac raczej nie... (zlodziejowi?)

    > a lewych papierow to gosc sobie nie zalatwi (szczegol) ? :-)))

    To wda na nie troche...

    > no wlasnie, ale kogo, kogos od kredytow, czy nawet kogos wyzej ?

    A po co ci takie informacje?

    Piszesz hipotetycznie - ale na odleglosc wiadomo o co biega ;)))

    Jednym slowem probuj.
    Ale nie sadze, zeby sie oplacalo na tyle, zeby tak ryzykowac :) Juz
    lepiej to robic na slupy :)

  • 8. Data: 2003-01-06 06:06:07
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:avadel$nn2$1@news.onet.pl...
    > A po co ci takie informacje?
    > Piszesz hipotetycznie - ale na odleglosc wiadomo o co biega ;)))

    He he, przygotowania jak do skoku stulecia.
    Zobacz o co on (maczuk) pytał wczoraj wieczorem
    na grupie pl.soc.prawo
    cytat:
    ------------------------
    Witam
    Z jakimi panstawami nasza Polska nie ma umowy o ekstradycje ?
    pytam z ciekawosci :-)
    ------------------------
    koniec cytatu.
    Może to wina telewizji...
    Joker

  • 9. Data: 2003-01-06 08:21:35
    Od: m...@o...pl

    > He he, przygotowania jak do skoku stulecia.
    > Zobacz o co on (maczuk) pytał wczoraj wieczorem
    > na grupie pl.soc.prawo

    hehe :-)))
    Rozszyfrowales mnie, ale nie chodzi tu o moja osobe a raczej o slupa bo jest
    jeden ochotnik, a co do tej ekstradycji to ak z ciekawosci :-)

  • 10. Data: 2003-01-06 09:18:06
    Od: s...@o...pl

    i tak cię już chłopaki namierzyli :)