  • 1. Data: 2003-01-05 19:41:23
    Temat: Prenumerata zagraniczna
    Od: "sttret" <s...@k...net.pl>

    Proszę o informację w następujących sprawach
    1). Czy eKartą z mBanku można zapłacić za prenumeratę czasopisma we Francji
    ?
    2). Czy taka karta jest odpowiednikiem tamtejszej niebieskiej karty (carte
    bleue) ?
    3). Jaką kwotę należy przelać na eKonto, jeśli należność dla wydawnictwa
    wynosi 80,19 euro ?
    4). Gdzie można znaleźć wyczerpującą informację na temat e-płatności
    zagranicznych (i zakupów tamże) oraz należności za takie usługi ?

    Próbowałem wysłać powyższą kwotę przelewem bankowym, ale tzw. polskie banki
    żądały dodatkowych opłat rzędu 40 euro (!) czyli 50%. Próbowałem zrobić to
    samo przez znajomych w Paryżu, ale tam okazało się, że trzeba zabulić ekstra
    65 euro.
    Jeśli na takich opłatach polega nasze wejście do Europy, to ja dziękuję
    pozdrawiam - sttret

  • 2. Data: 2003-01-05 20:01:00
    Temat: Re: Prenumerata zagraniczna
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "sttret" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Proszę o informację w następujących sprawach
    > 1). Czy eKartą z mBanku można zapłacić za prenumeratę czasopisma we
    Francji
    > ?

    Jesli przyjmuja platnosci przez Internet to pewnie mozna. A na pewno mozna
    tu
    http://www.internews.com.pl/php/ o ile beda mieli to czego szukasz w
    ofercie.

    > 2). Czy taka karta jest odpowiednikiem tamtejszej niebieskiej karty (carte
    > bleue) ?

    Nie

    > 3). Jaką kwotę należy przelać na eKonto, jeśli należność dla wydawnictwa
    > wynosi 80,19 euro ?

    Na wszelki wypadek wieksza, tzn. rownowartosc w PLN.

> [...]
    > żądały dodatkowych opłat rzędu 40 euro (!) czyli 50%. Próbowałem zrobić to
    > samo przez znajomych w Paryżu, ale tam okazało się, że trzeba zabulić

    Wiec tzw. francuskie banki chca wiecej niz polskie? ;)

    > Jeśli na takich opłatach polega nasze wejście do Europy, to ja dziękuję

    Bedzie referendum to sie wypowiesz.

    Maciej

  • 3. Data: 2003-01-05 20:05:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    http://www.internews.com.pl/php/ o ile beda miec w ofercie to czego szukasz.

    > 2). Czy taka karta jest odpowiednikiem tamtejszej niebieskiej karty (carte
    > bleue) ?

    Nie

  • 4. Data: 2003-01-05 20:24:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Bedzie referendum to sie wypowiesz.

    Stawki pojda w dol - bo maja bys na takim samym poziomie.

    Co do prenumeraty - placilem wirtualna karta Multibanku (wiecy chyba
    to samo?) Za prenumerate BW wdanie europejskie - i wszystko poszlo bez
    najmnieszego klopotu (pomijajac, ze walneli sie w adresie, chociaz im
    odsylalem dobry ;)