  • 1. Data: 2020-04-16 14:00:58
    Temat: Hieny BANKSTERSKIE już próbują zarobić na epidemii
    Od: z <...@...pl>

    Wszystko fajnie masz wakacje kredytwe ...

    ale... na fafnastej stronie umowy drobnym druczkiem że od odsetek
    zapłacisz odsetki.

    Nie no oczywiście że to jest zgodne z prawem (widziały gały co
    podpisywały) ale smażyć się w piekle za to będziecie ;-)

  • 2. Data: 2020-04-16 16:30:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    z napisał(a) :
> [...]
    >
    > Nie no oczywiście że to jest zgodne z prawem (widziały gały co
    > podpisywały) ale smażyć się w piekle za to będziecie ;-)

    Czytasz 1 stronę 2 dni? ;-)
    Bo już miesiąc temu to było wiadomo. Gdzieś był artykuł analityka o
    tym, kto ile dopłaci za wakacje. He, he - wakacje, to i trzeba mieć
    koszty ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 3. Data: 2020-04-16 17:05:39
    Od: z <...@...pl>

    Piszę tu i tam żeby wiedza w narodzie nie ustawała jak to banki potrafią
    być HOJNE ;-)

  • 4. Data: 2020-04-17 16:17:22
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-16 o 16:30, Zbynek Ltd. pisze:

    > Czytasz 1 stronę 2 dni? ;-)
    > Bo już miesiąc temu to było wiadomo. Gdzieś był artykuł analityka o tym,
    > kto ile dopłaci za wakacje. He, he - wakacje, to i trzeba mieć koszty ;-)

    Czy to dotyczy kredytu frankowego, czy wszystkich kredytów i czy we
    wszystkich bankach?

  • 5. Data: 2020-04-17 19:31:05
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Animka napisał(a) :

    > Czy to dotyczy kredytu frankowego, czy wszystkich kredytów i czy we
    > wszystkich bankach?

    Głupie pytanie. To tak jakbyś zapytała, czy niektórzy złodzieje nie
    kradną.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 6. Data: 2020-04-18 03:50:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5e9848fa$0$17347$6...@n...neostrada.pl

    > ale... na fafnastej stronie umowy drobnym druczkiem że od odsetek zapłacisz
    odsetki.

    W dowcipie o blondynce bankierzy są chciwi i głupi,
    ale w rzeczywostosći nie zawsze są głupi. ;) [nawet
    w Getin, gdy na moje proste (o datę z dokładnością
    jednego dnia) pytanie wielokrotnie powtarzane nie
    dawano odpowiedzi, bankierzy nie są półgłówkami]

    https://kawaly.tja.pl/dowcip,przychodzi-blondynka-do
    -banku-i-mowi

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2020-04-18 09:28:26
    Od: z <...@...pl>

    A czy ja napisałem że są głupi?

  • 8. Data: 2020-04-18 14:38:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-17 o 19:31, Zbynek Ltd. pisze:

    > Głupie pytanie. To tak jakbyś zapytała, czy niektórzy złodzieje nie kradną.

    No, głupie pytanie.
    W banku PKO na infolinii powiedziano mi, ze potem do raty dokładają
    kwotę podzieloną na ilość pozostałych rat do spłaty rat. Np. jak komuś
    zostało 12 rat do spłaty to kwotę raty dzielą na 12 i dodają do raty.
    Jakos tak.

  • 9. Data: 2020-04-18 18:45:14
    Od: z <...@...pl>

    Animko ty tego nie pojmiesz.
    Można zrobić wakacje i odroczyć x rat
    Można odroczyć x rat kapitału a procent z tych rat dodać do przyszłych
    procentów
    A można odroczyć x rat kapitału procent z tych rat doliczyć do
    przyszłych rat ale jeszcze ten doliczony procent oprocentować.
    I wiele jeszcze możliwości żeby klienta wydoić pod pozorem robienia mu
    dobrze.

    Wybrałem chyba te najbardziej hojne możliwości ;-)

    To BANKSTERKA jest.

  • 10. Data: 2020-04-18 20:22:46
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 16.04.2020 o 14:00, z pisze:
> [...]
    >
    > Nie no oczywiście że to jest zgodne z prawem (widziały gały co
    > podpisywały) ale smażyć się w piekle za to będziecie ;-)

    Wydaje mi się, że jesteś debilem który na słowo bank pierdoli co
    jełopowi popadnie.

    Klienci maja wybór dotyczasy prolongaty. Zawsze mogą spłacić odsetki po
    tym okresie.

    Bez odbioru

    Darek