eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHidden camera reveals how bank employees mislead and upsell on pricey credit card insurance › Re: Hidden camera reveals how bank employees mislead and upsell on pricey credit card insurance
  • Data: 2018-11-06 11:13:26
    Temat: Re: Hidden camera reveals how bank employees mislead and upsell on pricey credit card insurance
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To złodzieje paskudne.
    A można przecież inaczej - ja się z panią dogadałem, że ubezpieczenie może być, bo
    miała z tego największą prowizję - i w zamian dostałem vouchery na dwa bilety do
    kina, dzięki czemu mogłem iść w niedzielę ;>
    A i tak nic nie płacę, bo spłacam tą KK przed końcem okresu - więc choć niby tracę
    GP, to i tak jestem do przodu (2*kino w niedzielę to 80zł, a kasę przez GP można
    trzymać max. na 3%).
    A teraz jeszcze dostanę hulajnogę ;> KK oczywiście darmowa przez pierwszy rok - więc
    po pół roku się ją zamknie, odczeka karencję i weźmie następną w następnej promo ;P