eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHidden camera reveals how bank employees mislead and upsell on pricey credit card insurance › Re: Hidden camera reveals how bank employees mislead and upsell on pricey credit card insurance
  • Data: 2018-11-06 14:11:25
    Temat: Re: Hidden camera reveals how bank employees mislead and upsell on pricey credit card insurance
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 6 listopada 2018 13:30:15 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > cinema city w galmoku w DC - oczywiście tylko w weekendy, w tygodniu tańsze.

    W niedzielę 35zł;)

    > Do trzymania kasy na spłatę KK przez GP wystarczy standardowe KO z jedną darmową
    wypłatą na miesiąc, nie musi być avista.

    > Heh, Tobie by było mało nawet jakby samochody dawali ;>

    Teraz bym się może i skusił na samochód bo akurat szukam auta.
    Hulajnoga mi zbyteczna to choćby darmo dawali to nie wezmę.

    > Żabkę też mam niestety na parterze bloku, ale omijam szerokim łukiem - widać dziś
    był to błąd, a spróbowałeś, czy dobra?

    Nie pijam kaw z ekspresów. Nie smakują mi
    Tradycyjną piję- 2 łyżeczki kawy(ziarnistej która sam w domu mielę) zalane wrzątkiem.
    A właściwie nie wrzątkiem bo jak się woda zacznie gotować to zdejmuję czajnik i
    czekam pół minuty i dopiero zalewam