eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHakerzy zaatakowali mobilne aplikacje największych polskich banków › Re: Hakerzy zaatakowali mobilne aplikacje największych polskich banków
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Hakerzy zaatakowali mobilne aplikacje największych polskich banków
    Date: Tue, 12 Dec 2017 13:07:13 +0100

    > W citku chyba tego nie ruszysz.

    Ja myślę o zdecydowaniu jaki chcę limit KK i jego obniżenie. Bo jak
    dawali kartę to na limit nie miałem wpływu.
    Pół roku minęło i nie miałem czasu na poważne zastanowienie. Logowałem
    się do systemu tylko raz na miesiąc aby pobrać wyciąg.

    > Możesz ew. próbować z "limitem wypłat gotówkowych", który pokazany jest na wyciągu
    - u mnie jest równy limitowi karty.

    No to chyba źle pamiętałem. Może to w mBanku maksymalny gotówkowy jest
    połową całego.

    > Ale w te kilka k transakcjami po 50zł to obecnie nie wierzę

    Też mam nadzieję, że teraz już niemożliwe, ale ciekawe jak to rozwiązali
    we Wrocławiu, bo to (z tego co wtedy czytałem) to tam dawało się do woli
    kupować jakieś bilety po 50zł w automatach w tramwajach czy autobusach,
    które to automaty nie miały w ogóle klawiatur.

    > Ta nowa z wbk jeszcze ani razu nie poszła offline.

    Zastanawiam się, czy nie założyć konta (dla karty debetowej) w Orange.
    Przy okazji zapytałem - twierdzili, że nie da się zrobić debetu, ale nie
    udało mi się ustalić, czy rozumieją różnicę między online'owością a
    zbliżeniowością. A że kilka metrów obok jest mBank, to zapytałem w
    mBanku o karty Orange i tu wyglądało, że się rozumiemy i uzyskałem
    potwierdzenie, że wszystkie transakcje są online.
    Może faktycznie.
    P.G.