eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHakerzy zaatakowali mobilne aplikacje największych polskich banków › Re: Hakerzy zaatakowali mobilne aplikacje największych polskich banków
  • Data: 2017-12-12 12:33:57
    Temat: Re: Hakerzy zaatakowali mobilne aplikacje największych polskich banków
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W citku chyba tego nie ruszysz.
    Jedyne ograniczenie to dzienny limit wypłaty z bankomatu - 5k dla kart z segmentu
    silver (w tym simplicity), 10k dla gold (+premier miles i world), 15k dla platyn i
    "czarnej" - oraz liczba wypłat - 6 dla segmentu silver, 8 dla pozostałych.
    Możesz ew. próbować z "limitem wypłat gotówkowych", który pokazany jest na wyciągu -
    u mnie jest równy limitowi karty. Jakby to wyzerować czy ustawić na jakiś mały, to
    problem byłby rozwiązany - np. w db tak mam - 1500zł i 1 wypłata dziennie - a muszę
    zobaczyć, jak to mam na KK wbk.

    Ale w te kilka k transakcjami po 50zł to obecnie nie wierzę - z resztą banki wydają
    się o tym wiedzieć i karty konfigurują - wg mnie - bardziej lamersko.
    Moja KK db sprzed wznowienia, po wsadzeniu w paszczę terminala, pozwalała na
    pikaczowe offline'y przez kilka tygodni - a po wznowieniu pozwala najwyżej na kilka
    piknięć. Ta nowa z wbk jeszcze ani razu nie poszła offline.
    Więc jakby się coś takiego dziwnego zaczęło dziać, to bank zadzwoni - albo sam kartę
    zablokuje.