  • 11. Data: 2005-10-24 09:41:06
    Temat: Re: Grrrrrrrrrr
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Michal M wrote:

    > tak - kup euro za wszystko co masz i miej nadzieje ze kiedys znow
    > wybiora jakiegos prezia po NZSie

    Z historią to Ty na bakier jesteś - ale z łaski swojej NZS do preziów nie
    mieszaj :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 12. Data: 2005-10-24 09:56:54
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Z historią to Ty na bakier jesteś - ale z łaski swojej NZS do preziów nie
    > mieszaj :-)

    nie interesuje mnie historia kazdego cwaniaka - a co do tuska to znam ludzi
    ktorzy z nim pili jak byl szefem krajowego nzsu w warszawce...

    dla mnie wybory skonczyly sie na I turze gdy moj kandydat (JKM oczywiscie)
    odpadl :-(

    a to kto teraz bedzie mi zabieral 1/3 pensji a reszte w akcyzach itp to juz mi
    jest obojetne

  • 13. Data: 2005-10-24 09:57:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Michal M wrote:

    > nie interesuje mnie historia kazdego cwaniaka - a co do tuska to znam
    > ludzi ktorzy z nim pili jak byl szefem krajowego nzsu w warszawce...

    Nie interesuje Cię historia-to Twoja broszka - ale nie kompromituj się
    publicznie niewiedzą, please.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 14. Data: 2005-10-24 10:25:46
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Nie interesuje Cię historia-to Twoja broszka - ale nie kompromituj się

    kampania prezydencka to fajna lekcja historii - np ludzie dowiaduja sie z niej
    jak to tusk ciezko pracowal fizycznie - OK to pewnie prawda ale jak sie wozil w
    NZSach to juz malo kto wie...

    ps
    jeszcze raz zaznaczam - nie jestem zwolennikiem neotrockizmu (ideologii PISu) -
    jestem zwolennikiem UPR (czy w nomenklaturze wyborczej PJKM)

  • 15. Data: 2005-10-24 12:02:25
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 24 Oct 2005 11:56:54 +0200, w <djiaqo$g52$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, Michal M
    <w...@...pl> napisał(-a):

    > dla mnie wybory skonczyly sie na I turze gdy moj kandydat (JKM oczywiscie)
    > odpadl :-(

    W sumie gratulujemy wyborcom JKM -- 54% na Tuska, ale 46% na Kaczyńskiego :)
    Sam sobie elektorat JKM wystawia świadectwo :))

  • 16. Data: 2005-10-24 12:15:12
    Od: gont <"gont[delthis]"@[thistoo]plusnet.pl>

    Piotr Gralak napisał(a):
    > To co, jutro złotóweczka leci na pysk?

    Tak, a każdy Elixir będzie pobierał automatycznie 19% kaczkowego ;)

    --
    gonT

  • 17. Data: 2005-10-24 12:16:00
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > W sumie gratulujemy wyborcom JKM -- 54% na Tuska, ale 46% na Kaczyńskiego :)
    > Sam sobie elektorat JKM wystawia świadectwo :))

    dla wyborcow JKM cale 100% dostepne w drugiej turze jest jedna wielka porazka
    nie wnikajaca czy i kto jest trockista, agentem, zwyklym pajacem...
    ps
    obejzyj sobie nocna zmiane - moze to ci pomoze wyjsc z matrixa

  • 18. Data: 2005-10-24 12:30:06
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <r...@a...net.pl> napisal(a):

    > W sumie gratulujemy wyborcom JKM -- 54% na Tuska, ale 46% na Kaczyńskiego :)
    > Sam sobie elektorat JKM wystawia świadectwo :))

    Bo JKM zebrał trochę głosów ludzi, dla których priorytetem była kara
    śmierci, walka z agentami (JKM stracił moją sympatię po tych wyborach,
    bo cały czas pierdolił o tych agentach, już rzygać się chciało) itd.
    Tacy wyborcy potem głosowali na Kaczora.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 19. Data: 2005-10-24 13:26:53
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 24 Oct 2005 14:16:00 +0200, w <djiivi$jjl$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, Michal M
    <w...@...pl> napisał(-a):

    > dla wyborcow JKM cale 100% dostepne w drugiej turze jest jedna wielka porazka
    > nie wnikajaca czy i kto jest trockista, agentem, zwyklym pajacem...

    Skoro w kwestii gospodarczej Tusk czy Kaczyński dla ciebie to to samo, to już
    drugi raz w ciągu 2 dni wyborcy JKM wystawiają sobie to samo świadectwo :)

    > ps
    > obejzyj sobie nocna zmiane - moze to ci pomoze wyjsc z matrixa

    Wybacz, ja nie głosuję na JKM, więc to nie ja żyję w matrixie.

  • 20. Data: 2005-10-24 18:43:28
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 24 Oct 2005 14:15:12 +0200, gont
    <"gont[delthis]"@[thistoo]plusnet.pl> wrote:

    >Tak, a każdy Elixir będzie pobierał automatycznie 19% kaczkowego ;)

    No, to już wiemy za co wybuduje się 3 miliony mieszkań :)