  • 1. Data: 2010-04-22 13:11:19
    Temat: Grecja rentowność
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Rentowność greckich 10-latek w EUR - 8,5%. Ale jazda. :)

  • 2. Data: 2010-04-22 13:59:05
    Temat: Re: Grecja rentowność
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote in message
    > Rentowność greckich 10-latek w EUR - 8,5%. Ale jazda. :)

    Ktos kiedys sie mocno nasmiewal z tego, ze pisalem o tym, ze EUR /USD zblizy
    sie do 1 oraz, ze Grecja oglosi niewyplacalnosc. Zobaczymy jak to dalej
    bedzie sie rozwijac, bo sam jestem ciekawy.

  • 3. Data: 2010-04-22 14:55:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ktos kiedys sie mocno nasmiewal z tego, ze pisalem o tym, ze EUR /USD
    > zblizy sie do 1 oraz, ze Grecja oglosi niewyplacalnosc. Zobaczymy jak to
    > dalej bedzie sie rozwijac, bo sam jestem ciekawy.

    Dla mnie 1,20 jest poza zasięgiem w ciągu najbliższego roku, a co tu mówić o
    1,00. Dadzą Grecji kasę i tyle. Tzn. chciałem napisać damy. :D

  • 4. Data: 2010-04-22 16:08:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 16:55:16 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Dla mnie 1,20 jest poza zasięgiem w ciągu najbliższego roku, a co tu
    > mówić o 1,00. Dadzą Grecji kasę i tyle. Tzn. chciałem napisać damy. :D

    Dla mnie też poziom 1,00 raczej jak na razie mało realny, no ale
    zobaczymy, bo różnie to może być. Co do dawania, to nie mam
    przeciwwskazań, bo moje 5,5% jeszcze trochę popracuje ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2010-04-27 07:12:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Dla mnie też poziom 1,00 raczej jak na razie mało realny, no ale
    > zobaczymy, bo różnie to może być. Co do dawania, to nie mam
    > przeciwwskazań, bo moje 5,5% jeszcze trochę popracuje ;)

    Grecja w ogóle powinna wziąć kredyt w Polbanku. Taniej by jej to wyszło niż
    sprzedawać te obligacje na ponad 10%. :)

  • 6. Data: 2010-04-27 07:39:01
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 22 Kwi, 15:11, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Rentowność greckich 10-latek w EUR - 8,5%. Ale jazda. :)

    Rentowne to one będą, jeśli je spłacą.
    Polskie przedwojenne też były rentowne... :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2010-05-05 17:09:16
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Dla mnie 1,20 jest poza zasięgiem w ciągu najbliższego roku, a co tu mówić
    > o 1,00. Dadzą Grecji kasę i tyle. Tzn. chciałem napisać damy. :D

    Mielismy juz 1.28 w trakcie dnia, do 1,20 juz niedaleko.

  • 8. Data: 2010-05-05 19:57:21
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Mielismy juz 1.28 w trakcie dnia, do 1,20 juz niedaleko.

    Kawał drogi do 1,20. :-)

  • 9. Data: 2010-05-06 14:13:42
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

> [...]

    > zblizy sie do 1 oraz, ze Grecja oglosi niewyplacalnosc. Zobaczymy jak to
    > dalej bedzie sie rozwijac, bo sam jestem ciekawy.

    W każdym razie dzisiaj BNP Paribas podzielił Twoją opinię (w perspektywie do
    roku, jeśli chodzi o parytet).

  • 10. Data: 2010-05-06 16:03:33
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > W każdym razie dzisiaj BNP Paribas podzielił Twoją opinię (w perspektywie
    > do roku, jeśli chodzi o parytet).

    Spadamy szybko juz ponizej 1,27 , nie spodziewalem sie, ze tak szybko, ale
    widac, ze zaczela sie II fala kryzysu, bo CHF drozeje szybciej niz USD.
    Ciekawe czy NBP bedzie interweniowal i bronil PLN, ale jezeli sytuacja na
    zewnatrz sie nie unormuje, to nie maja wystarczajaco duzo 'amunicji', zeby
    skutecznie walczyc z rynkiem wyprzedajacym PLN. Na pewno beda korekty i nie
    bedzie to tak szybko jak teraz, pozyjemy, zobzczymy.