  • 1. Data: 2010-04-21 21:33:44
    Temat: [OT] Czy mój czytnik szwankuje, czy ostatnia wiadomość jest tu z 11 kwietnia - a mamy już 21 kwietnia?
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Czy mój czytnik szwankuje, czy ostatnia wiadomość jest tu z 11 kwietnia - a
    mamy już 21 kwietnia?
    Feromon

  • 2. Data: 2010-04-21 21:38:11
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mój czytnik szwankuje, czy ostatnia wiadomość jest tu z 11 kwietnia -
    > a mamy już 21 kwietnia?

    Wykasowałem pliki dbx i mój OpsluukExpres wrócił do quasi-normalności.
    Przepraszam, nie mam jak wykasować tego posta...

    Feromon

  • 3. Data: 2010-04-21 23:09:25
    Od: "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mój czytnik szwankuje, czy ostatnia wiadomość jest tu z 11 kwietnia -
    > a mamy już 21 kwietnia?
    > Feromon

    ktoś chyba przejechał walcem po licznikach (lub się przekręciły), bo też
    "stanęło" na 11 i musiałem zresetować we właściwościach subskrybowne gruby
    :)

  • 4. Data: 2010-04-21 23:17:48
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Grzegorz M" napisał:

    > ktoś chyba przejechał walcem po licznikach (lub się przekręciły), bo

    Zaraz tam walcem. Wiaderkami :)
    http://groups.google.pl/group/pl.internet.komunikaty
    /browse_thread/thread/27ab4aff6a611631?fwc=1

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 5. Data: 2010-04-22 07:31:06
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > Zaraz tam walcem. Wiaderkami :)
    > http://groups.google.pl/group/pl.internet.komunikaty
    /browse_thread/thread/27ab4aff6a611631?fwc=1

    Dzięki za info. Szukałem wtedy w internecie powodu braku nowych postów na
    news.neostrada.pl i nie znalazłem..