  • 1. Data: 2010-04-22 09:14:45
    Temat: Tanie przelewy gotówkowe
    Od: "Grzegorz" <a...@p...onet.pl>

    Gdzie można w miarę tanio robić tanie przelewy gotówkowe?
    Najprościej jest na poczcie, tylko koszt przelewu to 2,50 zł do 1000 zł i
    dodatkowo 1% powyżej tej kwoty.
    Da się gdzieś taniej? Jak banki liczą sobie za takie transakcje płatne w okienku?

    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-04-22 09:42:08
    Temat: Re: Tanie przelewy gotówkowe
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Grzegorz <a...@p...onet.pl> dared to write:
    > Gdzie można w miarę tanio robić tanie przelewy gotówkowe?

    1. Co to jest "przelew gotówkowy"?
    2. Tanich Przelewów nie da się robić "w miarę tanio" - takie są tylko W Miarę Tanie
    Przelewy.

> [...]
    > dodatkowo 1% powyżej tej kwoty.
    > Da się gdzieś taniej? Jak banki liczą sobie za takie transakcje płatne w

    Różnie. I w bankach nazywa się to "wpłata na konto (w tym samym/obcym banku)", a nie
    jakiś "przelew gotówkowy".
    k.

  • 3. Data: 2010-04-22 09:45:03
    Od: a...@p...onet.pl

    > Różnie. I w bankach nazywa się to "wpłata na konto (w tym samym/obcym banku)",
    a nie jakiś "przelew gotówkowy".

    Miałem na myśli właśnie wpłatę gotówkową na obce konto.

  • 4. Data: 2010-04-24 00:25:36
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    a...@p...onet.pl pisze:
    > a nie jakiś "przelew gotówkowy".
    >
    > Miałem na myśli właśnie wpłatę gotówkową na obce konto.

    Najtaniej to w bankach, ktore maja w oddzialach wystawione terminale dla
    klientow.

    Wplacasz w kasie na swoje konto a nastepnie przechodzisz do terminala,
    logujesz sie na konto i robisz przelew.

    W BZWBK sa takie stanowiska, w mBanku mozesz wplacic wplatomatem i
    wykonac przelew korzystajac z terminala - sadze, ze sa i inne.

    Wada jest brak bankowego potwierdzenia przelewu z pieczatka - to juz
    musisz sobie w domu wydrukowac.

  • 5. Data: 2010-04-24 01:57:02
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Sat, 24 Apr 2010 02:25:36 +0200, krzysztofsf wrote:
    > Najtaniej to w bankach, ktore maja w oddzialach wystawione terminale dla
    > klientow.

    Terminale widzialem w mBanku, Aliorze i Pekao SA. Bezplatne konta z
    bezplatnymi przelewami: www.zbanki.prv.pl
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 6. Data: 2010-05-13 07:44:40
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 22 Apr 2010 11:14:45 +0200, Grzegorz wrote:

> [...]
    > dodatkowo 1% powyżej tej kwoty.
    > Da się gdzieś taniej? Jak banki liczą sobie za takie transakcje płatne w okienku?

    W agencjach PKO jest 2,5 zl za wpłatę do 1000 zł i 0,5% powyżej tej kwoty.

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=au
    to_81/section=ogol

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 7. Data: 2010-05-14 18:12:03
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki"
    > W agencjach PKO jest 2,5 zl za wpłatę do 1000 zł i 0,5% powyżej tej
    > kwoty.
    >
    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=au
    to_81/section=ogol

    jak już koniecznie pkobp to
    - wpłata w takiej agencji na wlasne konto pkobp ale inteligo (od 11 maja
    darmowe przelewy)
    - z konta inteligo darmowe przelewy na wybrane konta
    *** blad ***

  • 8. Data: 2010-05-15 05:34:21
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 14 May 2010 20:12:03 +0200, blad wrote:

    > jak już koniecznie pkobp to
    > - wpłata w takiej agencji na wlasne konto pkobp ale inteligo (od 11 maja
    > darmowe przelewy)
    > - z konta inteligo darmowe przelewy na wybrane konta

    Ale nadal trzeba utrzymywać średnie saldo powyżej 100 zł, żeby uniknąć
    opłaty 5 zł.

    Poza tym moja odpowiedź, mam nadzieję, że zgodnie z intencją autora wątku,
    dotyczyła sytuacji, gdy ktoś nie chce wiązać się z bankiem umową.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 9. Data: 2010-05-15 06:11:59
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki"
    > Poza tym moja odpowiedź, mam nadzieję, że zgodnie z intencją autora
    > wątku,
    > dotyczyła sytuacji, gdy ktoś nie chce wiązać się z bankiem umową.

    nie znam takich, z wyjątkiem kilku starszych osób, ktore radzą sobie w
    ten
    sposób że gotówkę dają komuś w rodzinie i ten robi przelewy.
    albo mają tyle czasu, że jeżdzą do kasy danej firmy i tam wplacają
    (emeryci mają czas i darmowe przejazdy)
    *** blad ***