  • Data: 2016-05-06 15:25:00
    Temat: Re: Gorący apel do polityków...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > W Polsce chyba prawo zabrania czynnemu politykowi niebycia
    > pasożytem ze względu na tzw. "konflikt interesów".

    Nie calkiem/prawie wcale nie.
    Poslowie np moga byc dwoch kategorii - "zawodowy posel" i "spoleczny
    posel", ktory ma tez inna posade.
    Ten inny dostaje mniejsza diete.

    A przeciez polityk to niekoniecznie posel/minister/czlonek rady
    nadzorczej spolki SP i z czegos zyc musi.

    Ale przy niektorych stanowiskach sa ograniczenia.
    Np wojt, burmistrz i prezydent miasta.

    Wielu politykow jest na urlopie w uczelni - ale urlopie bezplatnym.

    J.