  • Data: 2016-05-06 23:34:18
    Temat: Re: Gorący apel do polityków...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "W" X...@a...home

    > "Prawdziwy patriota sam wyprodukuje jak nie znajdzie!"

    [kto szuka -- ten znajdzie; szukam, grzebię w śmietnikach -- i znajduję,
    ale taki chłam, że aż przykro... muszę kupować, bo inni ludzie wyrzucają
    do śmietników tylko to, co już nie jest wiele warte... ogromna nienawiść
    przemawia przez wyrzucających... zawiść, zazdrość, nienawiść, egoizm...]

    Jak już pisałem -- obecnie montuję telefony z zakupionych komponentów,
    to znaczy wkładam akumulator do telefonu... Ponadto uzdatniam telefon
    kartami -- kartą pamięci mikroSD i SIMkami... Zamierzam w przyszłości
    poszerzyć [zamiar w przyszłości? -- toż nie muszą zamierzać teraz...]
    zakres prac produkcyjnych mojego zakładu produkcyjnego, lecz w chwili
    obecnej przeżywam drobne, przejściowe problemy powiązane z produkcją,
    a także z wdrażaniem oraz rozwojem mojej myśli naukowej i technicznej.

    [sąd, jak przypuszczałem, żebrze -- prosi o trzy dychy (czyli ,,co łaska'')
    i grozi, że jeśli nie dam tych trzech dych -- plus znaczeniowo zrówna z minusem]

    W planach mam zatrudnienie ludzi, czyli budowę miejsc pracy. Nowy [jak i stary]
    telefon wymaga testów [czyli gadania z innymi ludźmi] do których przeprowadzania
    będę potrzebował [naiwnych] ludzi chętnych do wspólnej pracy dla lepszego jutra.

    Wspólnie z ludźmi Dobrej Woli poszukuję sposobów pozyskiwania funduszy unijnych
    na zbudowanie ww. miejsc pracy. Nadmienić tutaj warto, że mile widziane są
    pieniądze przeznaczone na budowę oraz rozwój miejsc pracy chronionej, gdyż
    [do pierdolenia o czymkolwiek] odpowiedzialnej pracy polegającej na testowaniu
    nowoczesnych telefonów komórkowych będę mógł [jeśli dadzą szmal!] zatrudnić
    także ludzi chromych, ułomnych, niepełnosprawnych, rencistów itp. [bydło,
    czyli swołocz potajemną].

    Serce moje przepełnia szczera i głęboka troska o rozwój Kraju, dobro
    wszystkich uczciwych ludzi Dobrej Woli, przyszłość polskiej Kultury
    i [pałacowej] Nauki, oraz ponadczasowe dobra duchowe takie jak: Wiara,
    Nadzieja i Miłość. Szczerze wierzę w powodzenie moich planów, gdyż
    obłuda i hipokryzja muszą kiedyś zaniknąć -- jak niechybnie topi
    się lód w czasie wiosennej odwilży... [nie za bardzo ateistyczne?...
    wiosna to niby nawiązanie do Wielkanocy... ale pogańskiej... trzeba
    uważać, bo klechy także dybią na mamonę przeznaczone kuternogom...]
    Z Bogiem [wiem, że żadnego Boga nie ma, ale mimo wszystko lękam się
    za każdym razem gdy z Niego drwię zbyt wyraźnie -- jak teraz] jest
    możliwe wszystko, co jest piękne, dobre, szlachetne, uczciwe, pobożne...

    [może przypomnieć im, że nie mogą czytać tego, co umieściłem w kwadratowych
    nawiasach?... e... na pewno pamiętają... ZZiobro coś majstruje z akceptacją
    nielegalnie zebranych dowodów... trzeba będzie uważać, ale na razie jestem
    kryty... później po prostu trzeba będzie dawać w łapę tak zwaną -- pazerność
    ludzka nie zna granic... aż strach o tym myśleć...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_