eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGold, Silver, Euro, Dollar, Crude Oil - najnowsze Magazyny Multimedialne › Re: Gold, Silver, Euro, Dollar, Crude Oil - najnowsze Magazyny Multimedialne
    From: Darius <d...@y...ie>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gold, Silver, Euro, Dollar, Crude Oil - najnowsze Magazyny Multimedialne
    Date: Thu, 12 Jun 2008 11:05:34 -0700 (PDT)

    On Jun 12, 7:39 pm, "dekazzze" <d...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w
    wiadomościnews:slrng52m65.mbc.proteus@pl-test.org...

    > > On 2008-06-12, dekazzze <d...@g...pl> wrote:
    >
    > > [...]
    >
    > ok:) postaram się i już EOT
    >
    > pzdr,
    > dkzzzzzzzzzz.

    spotkaly sie grupowe trolle, nadadaly sie, nachwalily, namondrzyly
    moje mondrusie,
    kazdy sie nachwalil ile to zarabia ( znaczy stracil).
    Coz za inteligentna dyskusja .
    Zero slowa o gieldzie , zero o zlocie, zero o srebrze, zero o ropie,
    zero o euro, zero o dolarze.
    Jakby tak Bloomberg chcial dzialac, to by zbankrutowal po tygodniu.

    Tutaj sa intelektualne grupy dyskusyjne dla intelektualistow.
    Ja wiem, ze wszystkich to przeraza i kazdy sie boi cokolwiek
    powiedziec, zeby sie nie osmieszyc, zblaznic.
    Ja to rozumiem i wiem, ale nie pomoge.
    Po prostu to sa grupy dyskusyjne dla osob wybitnych.
    Jedyne co umozliwilem, to ich czytanie,
    aby nikt mi nie zarzucil, ze to niedemokratyczne oddzielac
    intelektualistow od grupowych mondrusiow.

    Ale czytac tez kazdy nie musi.
    Czyta je Kanada, US, Australia, UK, Irlandia, zaczely Niemcy, Francja
    a Automatic Trading Desk to hit w Azji, nowe strategie zarzadzania
    ryzykiem.

    Niestety grupowe mondrusiowe trolle, nie dla psa kielbasa.
    To moj wielki blad, ze informuje o nowych magazynach medialnych tutaj,
    gdyz to nie to srodowisko intelektualne, nie ta klasa.
    To widac i czuc w kazdej odpowiedzi, kazdym zdaniu, wypowiedzi.
    Jak mowia pisarze, czytelnika trzeba sobie wybrac
    i nie wolno do kazdego przyjsc z poezja, bo i tak nie zrozumie.

    Zatem ostatni raz do grupowych trolli.
    Niech kazdy napisze 3 zdania z sensem, na temat
    o zlocie, srebrze, euro, dolarze, ropie.
    Z sensem mowie i cokolwiek nt. zaradzania ryzykiem, tez 3 zdania.
    To jest test na inteligencje.

    Ja wiem ze to jest niemozliwe i zadnej odpowiedzi nie zobacze,
    ale coz, pomarzyc mozna.

    Gold - http://groups.google.com/group/gold4u?hl=en
    Silver - http://groups.google.com/group/silver4u?hl=en
    Euro - http://groups.google.com/group/euro4u?hl=en
    Dollar - http://groups.google.com/group/dollar4you?hl=en
    Crude Oil - http://groups.google.com/group/crude-oil?hl=en

    Darius
    Multimedia Magazines (R&D Project No.GIM02577)
    http://tinyurl.com/3edako